قیمت سوشی به بالاترین سطح رسید

این روزها در همه جای دنیا مشکلات زنجیره تامین و افزایش قیمت مواد غذایی، همراه با اظهارات صاحبان رستوران‌ها مبنی بر افزایش قیمت منوهایشان خبرساز شده است. اما شاید باورتان نشود در همین زمان در نیویورک رستوران هایی وجود دارند که یک وعده ماهی خام را با نام سوشی به قیمت 1000 دلار سرو می کنند؛ از یک ماه قبل نیز باید میزتان را رزرو کنید!

به گزارش کاماپرس، در این مطلب به معرفی 6 رستوران سرو سوشی واقع در شهر نیویورک با قیمت های فوق العاده بالا می پردازیم.

رستوران ماسا

قیمت 950 دلاری برای یک وعده سوشی پیشنهاد سرآشپز در خانه سوشی معروف با سه ستاره میشلین در مرکز دویچه بانک (که قبلاً تایم وارنر نامیده می شد) از ماه آوریل در انتظار مهمانان خود است. با مالیات، این قیمت به 1034 دلار می رسد، خوشبختانه خدمات در قیمت گنجانده شده است! 15 قطعه سوشی و پیش غذای لذیذ منتظر مهمانان است.

پربازدیدترین ویدیوی امروز را ببینید:

راز آسمان پایتخت

رستوران یوشینو

تاداشی یوشیدا، رستوران خود را در سپتامبر گذشته در بووری افتتاح کرد، جایی که به سرعت در میان عاشقان سوشی نیویورک به محبوبیت رسید. حدود 90 درصد از ماهی های موجود در منوی 20 غذای 522 دلاری او بعد از مالیات و انعام ، از جمله ساردین چرب عالی، با هواپیما وارد می شود. سرآشپز غذا را با یک سری پیش غذای غیر متعارف سرو می کند.

سوشی گینزا اونودرا

در میدتاون منهتن، منوی کیوامی با قیمت: 489 دلار، شامل مالیات و انعام  منتظر میهمانان است. البته اگر هنگام ناهار به این رستوران مراجعه نمایید نسخه اکونومی 271 دلار است. سرآشپز جدید تاکویا کوبو پذیزای شما در این رستوران پر هزینه میزبان شما خواهد بود.

شیون 69 خیابان لئونارد

در خیابان لئونارد شیون 69 در ترایبکا، یک وعده غذایی 457 دلار با مالیات و انعام برای مهمانان آماده است. سرآشپز شیون ماهی های مجلل ژاپنی را سرو می کند. او حتی ممکن است گواهی محموله ماهی را که در آن روز از هوکایدو پرواز کرده بود، به مسافران نشان دهد.

سوشی نوز و نوز 17

سرآشپز نوزومو آبه در گل سرسبد سوشی نوز ، در مجموعه‌ای از سوشی‌های عمدتاً سنتی، به همراه چند تکه از ماهی‌های قدیمی علامت تجاری خود مانند مارلین راه راه با منوی 435 دلاری، شامل مالیات و انعام، با شوخی دوستانه و لقمه‌های به یاد ماندنی از مهمانان خود پذیرایی می کند.

نودا

پر زرق و برق ترین تجربه سوشی در شهر، که توسط کن فولک طراحی شده است، دارای یک پیشخوان نیم دایره ای خاکستر سفید و صندلی های مخملی 10 نفره است. پیشنهاد سرآشپز شامل حدود 20 قطعه سوشی به همراه نوشیدنی البته با هزینه اضافی است، این وعده غذایی 411 دلار با مالیات و انعام برای مشتریان آب می خورد!

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز