قیمت جدید آپارتمان 70 متری در محدوده دریاچه چیتگر (آذر 1402)

قیمت جدید آپارتمان 70 متری در چیتگر (آذر 1402)-کاماپرس
ژیوار

دریاچه مصنوعی چیتگر با مساحت 130 هکتار در غرب تهران و منطقه۲۲ شهرداری تهران واقع شده‌است. در مجاورت این دریاچه 120 هکتار مجموعه تفریحی نیز ایجاد شده است. علاوه بر این، آب و هوای پاک و دسترسی آسان به امکانات رفاهی و مراکز خرید افراد را بیش از پیش برای خرید آپارتمان در اطراف دریاچه چیتگر ترغیب می‌کند. قیمت آپارتمان در این محله با توجه به متراژ، موقعیت مکانی، امکانات ساختمان و سال ساخت تعیین می‌شود.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 70 متری در چیتگر را معرفی می‌کند.

آپارتمان 70 متری کلید نخورده در چیتگر

یک آپارتمان ۷۰ متری کلید نخورده در چیتگر با قیمت ۵ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه پانزدهم یک برج ۲۰ طبقه قرار گرفته است و از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ و انباری برخوردار است. واحد مد نظر دارای یک اتاق خواب بزرگ و مستر است. این آپارتمان دارای چشم انداز به دریاچه چیتگر است و به اتوبان، مراکز خرید و مراکز درمانی دسترسی خوبی دارد.

آپارتمان 70 متری یک خواب در چیتگر

یک آپارتمان ۷۰ متری یک خواب در چیتگر با قیمت ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان ساخت ۱۳۹۸ است و در طبقه سیزدهم یک برج ۱۹ طبقه قرار دارد. از امکانات این ساختمان می‌توان به انباری، پارکینگ، آسانسور، سالن اجتماعات و نگهبانی ۲۴ ساعته اشاره کرد. این واحد همچنین بسیار خوش نقشه و نورگیر است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

آپارتمان 70 متری نورگیر در چیتگر

یک آپارتمان ۷۰ متری نورگیر در چیتگر با قیمت ۵ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. واحد مد نظر در طبقه شانزدهم یک برج ۱۸ طبقه واقع شده و ساخت ۱۳۹۸ است. این واحد دارای یک اتاق خواب مستر و استاندارد است. آپارتمان مد نظر از امکانات کامل چون پارکینگ، انباری، آسانسور، لابی و نگهبانی ۲۴ ساعته، سیستم اطفاء حریق و برق اضطراری برخوردار است.

آپارتمان 70 متری ساخت 1402 در چیتگر

یک آپارتمان ۷۰ متری ساخت ۱۴۰۲ در چیتگر ۵ میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این واحد در طبقه ششم یک برج ۲۲ طبقه قرار گرفته است. آپارتمان مد نظر در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی دریاچه و محله چیتگر قرار دارد و دارای امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ و انباری است.

آپارتمان 70 متری دو خواب در چیتگر

یک آپارتمان ۷۰ متری دو خواب در چیتگر ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه اول یک ساختمان سه طبقه قرار دارد و کلید نخورده است. واحد مد نظر ساخت ۱۴۰۲ است و از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ و انباری بهره می‌برد. آپارتمان مد نظر در یک موقعیت مکانی دنج و آرام قرار دارد و  به خدمات و امکانات رفاهی برخوردار دسترسی خوبی دارد.

انتهای پیام

نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

11 دیدگاه برای “قیمت جدید آپارتمان 70 متری در محدوده دریاچه چیتگر (آذر 1402)

  1. بهرام گفته:

    منطقه ۲۲ در انتظار فاجعه زیست محیطی طی دوسه سال اینده خواهد بود .برای خرید در این منطقه بیشتر تحقیق کنید …همین بس که حقابه ۲/۵میلیون متر مکعب اب انرا امسال انرا وزارت نیرو بدلیل کمبود اب گردن نگرف.

    • ستاره گفته:

      مشگل آب الان همه جای تهران حتی ایران حتی جهانه چرا یه چیزی رو مخص جایی خاص قرار میرین مگه محله شما منهتنه
      یا در کشور پر آب نیوزلند زندگی میکنی چرا اگزه جره می‌کند اتفاقا جدی ترین و به روز ترین و توریستی ترین منطقه غربع

      • کامران گفته:

        اگر فارسی میگی که اگزه جره نداریم و اگر انگلیسی میگی که اون محل منطقه انگلیسی زبانها نیست. اونجا واقعا غربع هست

    • حسین گفته:

      مگه سعادت آباد و زعفرانیه دریاچه دارن که اینقدر خونه هاشون گرونه ؟ منطقه ۲۲ پیشرفتاشو کرده و بازم خواهد کرد .

  2. فرشید گفته:

    از قدیم گفتن
    سزای کاسب بد و گران فروش نخریدن هست

    سال 1400 که قیمت ها 70درصد از الان هم پایین تر بود نمیتونستم خونه بخرم حالا از کجا بیارم 5 میلیارد تومان 50 متری بخرم

    امیدوارم همه خونه ها رو هیچ کس نخره
    کپک و قارچ و جلبک بزنه

  3. پارسا گفته:

    بهترین منطقه برای زندگی کرده جنگل ،کوه ،دریاچه،مرکز خرید ،مترو هم تا ۲سال آینده راه نیافته. ،من دارم می گردم اینجا واحد بخرم ،۵ساله تو این منطقه مستاجر هستم،اجاره داره می‌ره بالا ولی قیمت ملک ثابت شده این موضوع باعث شده که به فکر خرید تا سال آینده باشم

  4. علی گفته:

    کل تهران پر ازگرد و غبار و دوده بنزین و گازوییل است من حتی نمیتونم با این دوده ها سالم باشم برای همین به چیتگر مهاجرت‌کردم اونجا‌پر از درخت و دریاچه هم دارد و ساختمانهای تهران اکثرا قدیمی و روی‌گسل هستند اما آنجا نه گسل دارد و ساختمانهایش ضد زلزله ساخته شده و نوساز هستند

  5. حسن گفته:

    ی زمانی حسرت دیدن ی آدم تو شهرک راه آهن داشتیم الان ببین چی شده به خدا صبح ساعت شش عزا میگیریم چجوری بریم سرکار آنقدر شلوغ شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز