جدیدترین قیمت آپارتمان 80 متری در پاسداران/ آبان 1402

جدیدترین قیمت آپارتمان 80 متری در پاسداران/ آبان 1402-کاماپرس

پاسداران از زیباترین و لوکس‌ترین محله‌های شهر تهران است که بین مناطق ۳ و ۴ شهرداری تهران واقع شده است. پاسداران محله‌ای  خوش آب و هوا و سرسبز است که به محله‌های ۲ و 1 تهران نیز راه دارد. امکانات مختلف و دسترسی محلی خوب قیمت خانه و آپارتمان در این محله را افزایش داده است. در حال حاضر قیمت آپارتمان ۸۰ متری در پاسداران حدودا از 9 میلیارد تا 13 میلیارد تومان است.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 80 متری در پاسداران را معرفی می‌کند.

آپارتمان 80 متری یک خواب در پاسداران

یک آپارتمان ۸۰ متری یک خواب در پاسداران با قیمت ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان کلید نخورده و ساخت ۱۴۰۲ است. واحد مد نظر در طبقه پنجم یک ساختمان هفت طبقه قرار گرفته است. از امکاناتی چون آسانسور پارکینگ و دو تراس کاربردی بهره می‌برد.

آپارتمان 80 متری نوساز در پاسداران

یک آپارتمان ۸۰ متری نوساز در پاسداران ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و به عبارتی هر متر ۱۴۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این آپارتمان دارای دو اتاق خواب است و در طبقه پنجم ساختمان قرار دارد. از امکانات این ساختمان می‌توان به پارکینگ آسانسور انباری و سرایدار مقیم اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آپارتمان 80 متری دو خواب در پاسداران

یک واحد آپارتمان ۸۰ متری دو خواب در پاسداران 9 میلیارد ۶۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این ساختمان بازسازی شده ساخت ۱۳۸۸ است و واحد ذکر شده در طبقه اول آن قرار دارد. این آپارتمان خوش نقشه دارای سالن یکپارچه و قابل چیدمان است. همچنین، به بزرگراه اصلی و وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی بسیار خوبی دارد. آسانسور، پارکینگ و انباری از امکانات این ساختمان به شمار می‌رود.

آپارتمان 80 متری خوش‌ نقشه در پاسداران

یک واحد آپارتمان ۸۰ متری خوش نقشه در پاسداران با قیمت ۹ میلیارد و 300 میلیون تومان به فروش می‌رسد این آپارتمان دو خواب ساخت ۱۳۸۹ است اما هم اکنون از بازسازی مدرن برخوردار است. واحد مد نظر در طبقه اول ساختمان واقع شده است. همچنین بسیار خوش نقشه و کاملاً نورگیر است. این آپارتمان دارای  امکاناتی چون پارکینگ، انباری و آسانسور است.

آپارتمان 80 متری بازسازی شده پاسداران

یک آپارتمان ۸۰ متری بازسازی شده در پاسداران با قیمت ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این آپارتمان در طبقه دوم یک ساختمان ۵ طبقه واقع شده و ساخت ۱۳۸۲ است. این واحد در حال حاضر به طور کامل بازسازی شده و دارای دو اتاق خواب، پارکینگ، آسانسور و انباری است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز