جدیدترین قیمت آپارتمان 90 متری در اقدسیه (آبان 1402)

جدیدترین قیمت آپارتمان 90 متری در اقدسیه (آبان 1402)-کاماپرس

اقدسیه، یکی از محله‌های شمال شرقی تهران است که در منطقه ۱ شهرداری تهران واقع شده است. این محله از شمال به بزرگراه ارتش و آجودانیه، از جنوب به بزرگراه صدر، از شرق به بزرگراه امام علی و از غرب به فرمانیه منتهی می‌شود. اقدسیه در محدوده طرح ترافیک قرار ندارد، همچنین خط 3 مترو تهران در این محله ایستگاه دارد و خطوط  بی‌آر‌تی و اتوبوسرانی نیز در اقدسیه فعال هستند. در حال حاضر قیمت آپارتمان 90 متری در اقدسیه حدودا از 10 تا 15 میلیارد تومان متغیر است.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 90 متری در اقدسیه را معرفی می‌کند.

آپارتمان 90 متری نوساز در اقدسیه

یک آپارتمان ۹۰ متری نوساز در اقدسیه با قمیت 15 میلیارد تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان در سال ۱۴۰۲ ساخته شده و دارای چهار طبقه دو واحدی است. واحد مد نظر در طبقه دوم ساختمان قرار دارد و از امکاناتی چون پارکینگ، انباری و آسانسور برخوردار است. این آپارتمان بسیار خوش نقشه و نورگیر است و به مراکز رفاهی و خدماتی دسترسی خوبی دارد.

آپارتمان 90 متری کلید نخورده در اقدسیه

یک واحد آپارتمان کلید نخورده در اقدسیه ۱۴ میلیارد تومان قیمت گذاری شده است. این آپارتمان تک واحدی در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه  واقع شده و ساخت ۱۴۰۲ است. این واحد از دو اتاق خواب بزرگ و جادار، تراس کاربردی، کابینت، گاز رومیزی، هود و همچنین پارکینگ، آسانسور و انباری برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

 آپارتمان 90 متری فول امکانات در اقدسیه

یک آپارتمان ۹۰ متری فول امکانات در اقدسیه با قیمت ۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و به عبارتی هر متر ۱۳۵ میلیون و ۵۵۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. این واحد ساخت ۱۴۰۰ است و در طبقه پنجم ساختمان قرار دارد. از امکانات این ساختمان می‌توان به آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد. این آپارتمان دو خواب با سند تک برگ هم اکنون آماده تحویل به مشتری است.

آپارتمان 90 متری نورگیر در اقدسیه

یک واحد آپارتمان ۹۰ متری نورگیر در اقدسیه با قیمت ۱۱ میلیارد تومان فروخته می‌شود. آپارتمان ذکر شده در سال ۱۳۹۸ ساخته شده و در طبقه چهارم ساختمان واقع شده است. این واحد دو اتاق خواب دارد و از شمال جنوب و غرب نورگیر است. پارکینگ، انباری و آسانسور از امکانات این آپارتمان به شمار می‌روند.

آپارتمان 90 متری خوش نقشه در اقدسیه

یک آپارتمان 90 متری خوش نقشه در اقدسیه با قیمت ۱۰ میلیارد و 300 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه سوم یک ساختمان شش طبقه قرار دارد و از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ و انباری برخوردار است. این آپارتمان دو واحدی ساخت ۱۳۹۹ است. ساختمان مد نظر در محیطی دنج و آرام قرار گرفته و دارای سرایدار مقیم، سالن اجتماعات و لابی است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز