قیمت جدید آپارتمان 70 متری در امیرآباد (آبان 1402)

جدیدترین قیمت آپارتمان 70 متری در امیرآباد (آبان 1402)-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

امیرآباد از محله‌های مرکزی شهر تهران است که در منطقه 6 واقع شده است. بافت این محله اداری و فرهنگی است و بخش‌های متعددی از دانشگاه تهران و پردیس دانشگاه تربیت مدرس را در خود جای داده است. امیرآباد از امکانات و خدمات رفاهی بسیار خوبی برخوردار است و به وسایل حمل و نقل عمومی چون مترو، اتوبوس و تاکسی دسترسی دارد. قیمت آپارتمان ۷۰ متری در این محله حدودا  از ۷ تا ۱۰ میلیارد تومان است.

کاماپرس در این گزارش ۵ آپارتمان ۷۰ متری در امیرآباد را معرفی می‌کند.

آپارتمان 70 متری فول امکانات در امیرآباد

یک واحد آپارتمان ۷۰ متری فول امکانات در امیرآباد ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این ساختمان در سال ۱۴۰۲ ساخته شده و واحد مد نظر در طبقه سوم آن قرار دارد. این آپارتمان از امکاناتی چون آسانسور،پارکینگ، انباری و همچنین لابی و مشاعات بسیار تمیز و شیک برخوردار است.

آپارتمان 70 متری ساخت 1400 در امیرآباد

یک واحد آپارتمان ۷۰ متری ساخت ۱۴۰۰ در محله امیرآباد با قیمت 9 میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این آپارتمان در طبقه سوم یک ساختمان ۵ طبقه قرار گرفته است. از امکانات این ساختمان می‌توان به آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد. واحد ذکر شده با دو اتاق خواب نورگیر و سالن پرده خور آماده تحویل به مشتری است.

آپارتمان 70 متری یک خواب در امیرآباد

یک آپارتمان ۷۰ متری نوساز در امیرآباد با قیمت ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان ساخت ۱۴۰۲ است و از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ و انباری بهره می‌برد. این واحد دارای یک اتاق خواب است و در طبقه دوم یک ساختمان ۵ طبقه قرار گرفته است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

آپارتمان 70 متری خوش نقشه در امیرآباد

یک آپارتمان ۷۰ متری خوش نقشه در امیرآباد ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این ساختمان دارای ۶ طبقه سه واحدی است و واحد مد نظر در طبقه اول آن قرار دارد. آپارتمان در سال ۱۳۹۶ ساخته شده و از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ و انباری برخوردار است. دسترسی این آپارتمان به مترو، بی‌آرتی و مراکز خرید بسیار خوب است.

آپارتمان 70 متری دو خواب در امیرآباد

یک واحد آپارتمان ۷۰ متری دو خواب در امیرآباد با قیمت ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه دوم یک ساختمان ۵ طبقه قرار دارد و از امکاناتی چون آسانسور و انباری برخوردار است. این آپارتمان ساخت ۱۳۹۱، دارای پذیرایی و آشپزخانه نورگیر و اتاق خواب‌های استاندارد است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز