قیمت خرید آپارتمان 70 متری در شهر پرند چند؟

قیمت آپارتمان 70 متری در پرند/ آبان 1402
تورهای مسافرتی لحظه آخر

پرند از شهرهای جدید اطراف تهران است که در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی و مسیر آزادراه‌های تهران_ساوه و تهران_قم قرار دارد. این شهر به واسطه داشتن ایستگاه راه آهن و خط متروی تهران_پرند دسترسی خوبی به شهرهای تهران و کرج دارد. مقرون به صرفه بودن قیمت آپارتمان نسبت به سایر شهرهای اطراف پایتخت، آب و هوای تمیز و پاک و همچنین رونق کارگاه‌های عمومی و تخصصی در پرند بسیاری از افراد را برای خرید ملک در این شهر ترغیب کرده است.

کاماپرس در این گزارش ۵ آپارتمان ۷۰ متری در پرند را معرفی می‌کند.

آپارتمان 70 متری یک خواب در پرند

یک واحد آپارتمان ۷۰ متری در فاز صفر شهر پرند با قیمت ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان در سال ۱۳۹۲ ساخته شده و در طبقه اول ساختمان قرار گرفته است. این واحد یک خواب است و از امکاناتی چون پارکینگ و انباری بهره می‌برد. همچنین، با سند تک برگ آماده تحویل به مشتری است.

آپارتمان 70 متری نورگیر در پرند

یک واحد آپارتمان ۷۰ متری در ۲ شهر پرند 1 میلیارد و ۸۷۹ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این آپارتمان یک خواب از دو طرف نورگیر است و دسترسی خوبی به مراکز خرید، فروشگاه‌ها و مراکز درمانی، آموزشی و رفاهی دارد. واحد ذکر شده در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه قرار گرفته و در سال ۱۳۸۸ ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آپارتمان 70 متری خوش نقشه در پرند

یک واحد آپارتمان ۷۰ متری دو خواب در پرند با قیمت 1 میلیارد و ۶۵۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان در طبقه ششم یک ساختمان هفت طبقه قرار دارد و از امکاناتی چون آسانسور، انباری و پارکینگ برخوردار است. این آپارتمان خوش نقشه، ساخت ۱۳۹۷ است و دارای سند تک برگ و قابل استعلام است.

آپارتمان 70 متری دو خواب در پرند

یک آپارتمان ۷۰ متری در فاز ۵ شهر پرند با قیمت 1 میلیارد و 600 میلیون تومان فروخته می‌شود. این آپارتمان در سال ۱۳۹۳ ساخته شده و دارای دو اتاق خواب است. واحد ذکر شده در طبقه چهارم ساختمان واقع شده و از آسانسور استفاده می‌کند. پارکینگ این آپارتمان در محوطه باز مجتمع قرار گرفته است.

آپارتمان 70 متری فول امکانات در پرند

یک واحد آپارتمان ۷۰ متری در فاز ۴ شهر پرند 1 میلیارد و 400 میلیون تومان و به عبارتی هر متر ۲۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این واحد در طبقه ششم یک ساختمان شش طبقه قرار دارد و ساخت ۱۳۹۴ است. از امکانات این آپارتمان دو خواب می‌توان به آسانسور، انباری، پارکینگ، گاز رومیزی و هود اشاره کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

7 دیدگاه برای “قیمت خرید آپارتمان 70 متری در شهر پرند چند؟

  1. ابراهیم گفته:

    یک‌ملیاردم زیادشه
    جایی که امکانات نداره چه یک ملیاردو خورده ای آخه
    پرسگ ولگرد
    بدون نونوایی ،ساندویجی ……

  2. فف گفته:

    چرا باید در جایی مثل پرند که حاشیه ی تهران حساب میشه قیمت یه آپارتمان اونم ۷۰ متری این قیمت باشه!!
    خونه تون خراب بشه

    • دانیال عاطفی گفته:

      علت گران بودن مصالح و دستمزد کارگران متخصص ویا غیر متخصص است که اگر دست اندر کار باشید بدلیل کسادی بیش از حد در بازار درحال حاضر گاهی قیمت پرداختی یا ارائه شده کمتر از هزینه ها ودر کل ساخت آن واحد می‌باشد و سازنده در واقع متضرر خواهد بود با وضع کنونی .که طبیعی است در هر معامله باید وضعیت همان زمان را در نظر گرفت چرا که گاهی هستند که میگویند که ایشان در ارزانی ساخته است.بله ارزانی بوده ولی ارزش پول مملکت دران زمان بیشتر از حال حاضر بوده..موفق باشید.

  3. javad گفته:

    واقعا انگار دیوارهاشون رو با کارتن ساختن از بس که ضعیفه‌ان بعد دو میلیارد هم قیمتشونه،خدا شاهده ظلمه

  4. آذر نیا گفته:

    خدا لعنت کنه مسیولین را ما مستأجران پول رهن یک چهل متری را نداریم اون وقت تو حاشیه تهران قیمت هر متر مربع خدا تومن

  5. مصطفی سلطانی گفته:

    درود . خدمت تمام هم وطنان اینکه پرند در حاشیه هست و قیمتش چرا بالا هست خوب یه سواله ولی من الان ۳سال هست پرند زندگی میکنم و کلی تحقیق کردم مثلا پردیس جاجرود یا پردیس کرج که مثله پرند تازه تاسیس هستن . از نطر موقعیت خوب تا تهران اگر ترافیک تصادفی پیش نیاد شما ۳۵ دیقه میرسی و اینکه نزدیک به تمام راهای اتوبان کشور هستی . ساخت شهر ایرانیان پرند یا ورزشگاه بزرگی مثله ازادی خوب پتانسیل بالای خواهد داشت فرودگاه و اینجور مطالب . در ضمن شهرپرند پیشرفت قابل توجهی داشته و الان همه جور امکانات داره اگر شما ارامش میخواید اینجا بهترین گزینه هست فقط اگر دلالها و رانت خوارها دمشون چیده بشه

  6. کدخدا گفته:

    باور کنید اکثر خونهای پرند که شما میگید متری ۲۰ میلیون گران هست به اندازه ای استاندارد جهانی ومستحکم ساختن ومصالحی که بکار بردن اگر شما باین مصالح ومستحکمی بسازید متری ۳۰ میلیون بیشتر هزینه میبره حتی زمینشم رایگان حساب کنید ،،،تمام دیوارها هم بتونی وبا میلگرد سقفهای پیشرفته تمام بتون بصورت دال ساخته شدن مثل اکباتان ۱۰۰عمر میکنن از لحاظساختار شهری خیابان‌ها زیر ۲۴متر نداریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز