آخرین قیمت آپارتمان 65 متری در تهرانپارس (آبان 1402)

آخرین قیمت آپارتمان 65 متری در تهرانپارس (آبان 1402)-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

محله تهرانپارس با واقع شدن در منطقه ۴ و ۸ شهرداری تهران، یکی از محله‌های مهم و پرجمعیت شهر تهران است. این محله از سه طرف به پارک ملی خجیر، بوستان‌های جنگلی سرخه حصار و بوستان پلیس محدود شده است. همچنین، تهرانپارس شامل دو قسمت تهرانپارس شرقی و تهرانپارس غربی است. در حال حاضر قیمت آپارتمان 65 متری در این محله از 3 میلیارد و 500 میلیون تومان تا 5 میلیارد و 500 میلیون تومان متغیر است.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 65 متری در تهرانپارس را معرفی می‌کند.

آپارتمان 65 متری یک خواب در تهرانپارس

یک واحد آپارتمان ۶۵ متری یک خواب در تهرانپارس با قیمت ۵ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این ساختمان در سال ۱۳۸۸ ساخته شده و دارای 5 طبقه است. واحد مد نظر در طبقه دوم این ساختمان قرار دارد. از امکانات این آپارتمان می‌توان به آسانسور، پارکینگ، انباری، سرایدار مقیم و دوربین مداربسته اشاره کرد.

آپارتامن 65 متری دو خواب در تهرانپارس

یک آپارتمان ۶۵ متری دو خواب در تهرانپارس با قیمت ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این واحد در طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه قرار گرفته و ساخت ۱۳۸۸ است. آپارتمان ذکر شده دارای امکاناتی چون آسانسور، انباری و پارکینگ است.‌ این واحد خوش نقشه، از دو طرف نورگیر است و از دسترسی محلی بسیار خوبی برخوردار است.

آپارتمان 65 متری نورگیر در تهرانپارس

یک واحد آپارتمان 65 متری نورگیر در تهرانپارس ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و به عبارتی هر متر ۶۴ میلیون و ۶۱۵ هزار تومان قیمت گذاری شده است. این واحد دو خواب در طبقه چهارم ساختمان واقع شده و دارای انباری است. این آپارتمان ساخت ۱۳۸۷، در حال حاضر بازسازی شده و آماده تحویل به مشتری است.

راز آسمان پایتخت

آپارتمان 65 متری کلید نخورده در تهرانپارس

یک آپارتمان ۶۵ متری کلید نخورده در تهرانپارس با قیمت ۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان به فروش گذاشته شده است. این واحد در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد و از امکانات کامل چون آسانسور، پارکینگ، انباری و تراس برخوردار است. ساختمان مد نظر ساخت ۱۴۰۲ است و در هر طبقه دارای دو واحد است.

آپارتمان 65 متری بازسازی شده در تهرانپارس

یک واحد آپارتمان ۶۵ متری یک خواب در تهرانپارس با قیمت ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. آپارتمان مد نظر در سال 1380 ساخته شده است و در حال حاضر با بازسازی کامل به خریدار تحویل داده می‌شود. این واحد در طبقه چهارم ساختمان قرار گرفته است و از امکاناتی چون انباری، کابینت ام دی اف، نورپردازی لوستر، گاز صفحه‌ای و هود بهره می‌برد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز