آخرین قیمت آپارتمان 60 متری در جوادیه (آذر 1402)

آخرین قیمت آپارتمان 60 متری در جوادیه (آذر 1402)-کاماپرس

جوادیه یکی از محله‌های قدیمی و شناخته شده شهر تهران که در جنوب این شهر و در منطقه ۱۶ شهرداری تهران واقع شده است. جوادیه در محدوده بزرگراه‌های درجه یک شهر تهران قرار دارد. این محله به بزرگراه همچون نواب صفوی، بزرگراه تندگویان، فرودگاه قلعه مرغی و ساختمان راه آهن منتهی می‌شود.

این محله دارای بازارچه معروفی است که در خیابان 20 متری قرار دراد و ساکنین به راحتی می‌توانند مایحتاج روزمره خود را از آنجا تهیه کنند. قیمت آپارتمان 60 متری در جوادیه حدودا از 2 تا 3 میلیارد تومان است.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 60 متری در جوادیه را معرفی می‌کند.

آپارتمان 60 متری فول امکانات در جوادیه

یک آپارتمان ۶۰ متری فول امکانات در جوادیه با قیمت 3 میلیارد و ۹۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان ساخت ۱۳۹۵ و هم اکنون بازسازی شده است. واحد ذکر شده در طبقه چهارم ساختمان قرار دارد و دارای دو اتاق خواب است. از امکانات این آپارتمان می‌توان به آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد.

آپارتمان 60 متری نورگیر در جوادیه

یک آپارتمان ۶۰ متری نورگیر در جوادیه ۳ میلیارد تومان قیمت گذاری شده است. این واحد یک خواب است و در طبقه دوم یک ساختمان 5 طبقه قرار دارد. ساخت این آپارتمان مربوط به سال ۱۳۹۶ است و از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ موتور و ماشین و انباری سندی بهره می‌برد. واحد ذکر شده دارای نور و نقشه عالی و سالن قابل چیدمان است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

آپارتمان 60 متری دو خواب در جوادیه

یک آپارتمان ۶۰ متری دو خواب در جوادیه با قیمت ۲ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان در طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد و ساخت ۱۳۹۴ است. از امکانات این آپارتمان می‌توان به اتاق خواب مستر، آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد. سالن این واحد پرده خور و قابل چیدمان  است.

آپارتمان 60 متری خوش نقشه در جوادیه

یک آپارتمان ۶۰ متری خوش نقشه در جوادیه با قیمت ۲ میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان و به عبارتی هر متر ۴۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد ساخت ۱۳۹۳ است و در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه واقع شده است. این آپارتمان خوش نقشه و نورگیر، دارای آسانسور است و دسترسی خوبی به خدمات و امکانات رفاهی و مراکز خرید دارد.

آپارتمان 60 متری یک خواب در جوادیه

یک آپارتمان ۶۰ متری یک خواب در جوادیه با قیمت ۲ میلیارد و ۳۹۵ میلیون تومان فروخته می‌شود. این آپارتمان ساخت ۱۳۸۸ است و در حال حاضر کاملاً بازسازی شده و آماده تحویل به مشتری است. این واحد بسیار خوش نقشه و کاملاً نورگیر است. واحد مد نظر در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد و از امکاناتی چون انباری و درب ضد سرقت برخوردار است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز