جدیدترین قیمت آپارتمان 70 متری در نازی آباد

آخریت قیمت آپارتمان 70 متری در نازی آباد
تور لحظه آخری-کاماپرس

نازی آباد از محله‌های جنوب شهر تهران است که در منطقه 16 شهرداری تهران واقع شده است. این محله از شمال به محله جوادیه، از غرب به خانی آباد شمالی، از جنوب به یاخچی آباد و بهمنیار و از شرق به علی آباد و نازی آباد شرقی محدود می‌شود. بیش از ۷۰ میدان در این محله وجود دارد و به همین دلیل نیز به لحاظ استاندارهای شهری و بافت محله در مقایسه با دیگر محلات جنوب شهر از ظاهر زیباتری برخوردار است. قیمت آپارتمان 70 متری در این محله از 3 میلیارد و 500 میلیون تومان تا 6 میلیارد تومان متغیر است.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 70 متری در نازی آباد را معرفی می‌کند.

آپارتمان 70 متری کلید نخورده در نازی آباد

یک آپارتمان ۷۰ متری کلید نخورده در نازی آباد با قیمت ۵ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان دو خواب در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد. هر طبقه از این ساختمان دارای یک واحد است و از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ، انباری و تراس برخوردار است. این واحد همچنین بسیار خوش نقشه و کاملاً نورگیر ساخته شده است.

آپارتمان 70 متری فول امکانات در نازی آباد

یک واحد آپارتمان ۷۰ متری فول امکانات در نازی آباد با قیمت ۴ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان و به عبارتی هر متر ۶۵ میلیون تومان فروخته می‌شود. این آپارتمان دوخواب ساخت ۱۳۹۵ است. واحد ذکر شده در طبقه اول ساختمان قرار گرفته و دارای آسانسور، پارکینگ و انباری است. همچنین، به مترو و سایر وسایل نقلیه عمومی دسترسی بسیار خوبی دارد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آپارتمان 70 متری نورگیر در نازی آباد

یک واحد آپارتمان نورگیر در نازی آباد با قیمت ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان بازسازی شده ساخت ۱۳۸۱ است. این آپارتمان تک واحدی، دو خواب است و در طبقه سوم ساختمان قرار دارد. واحد ذکر شده دارای کابینت ام دی اف، تراس و انباری است. جای پارک ماشین در اطراف ساختمان وجود دارد و دسترسی به مراکز خرید و امکانات و خدمات رفاهی بسیار عالی است.

آپارتمان 70 متری یک خواب در نازی آباد

یک آپارتمان ۷۰ متری یک خواب در نازی آباد ۴ میلیارد تومان قیمت گذاری شده است. ساخت این آپارتمان مربوط به قبل از سال ۱۳۷۰ است اما در حال حاضر به طور کامل بازسازی شده و آماده تحویل به مشتری است. واحد مد نظر در طبقه سوم ساختمان قرار دارد و از امکاناتی چون پارکینگ و انباری بهره می‌برد.

آپارتمان 70 متری دو خواب در نازی آباد

یک آپارتمان ۷۰ متری دو خواب در نازی آباد ۳ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این آپارتمان بازسازی شده در سال ۱۳۹۲ ساخته شده است و در هر طبقه دارای دو واحد است. واحد ذکر شده در طبقه پنجم ساختمان قرار دارد و از امکانات آن می‌توان به آسانسور، انباری و تراس اشاره کرد. این واحد خوش نقشه به وسایل حمل و نقل عمومی و خیابان اصلی بسیار نزدیک است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز