قیمت آپارتمان 90 متری در تهرانپارس/ آذر 1402

قیمت آپارتمان 90 متری در تهرانپارس/ آذر 1402-کاماپرس

خرید خانه به عنوان سرمایه‌گذاری بلندمدت و ایجاد یک محل زندگی استوار و پایدار، تصمیمی مهم و استراتژیک محسوب می‌شود. تهرانپارس با جمعیت بالا و موقعیت مکانی ممتاز، از محله‌هایی است که خرید آپارتمان در آن به عنوان یک گزینه جذاب و پربازده مطرح می‌شود. در حال حاضر قیمت آپارتمان 90 متری در تهرانپارس حدودا از 5 تا 10 میلیارد تومان است.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 90 متری در تهرانپارس را معرفی می‌کند.

آپارتمان 90 متری دو خواب در تهرانپارس

یک آپارتمان ۹۰ متری دو خواب در تهرانپارس با قیمت ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. واحد ذکر شده در طبقه پنجم یک ساختمان پنج طبقه قرار دارد و ساخت ۱۳۹۱ است. این ساختمان در هر طبقه دارای دو واحد است و از آسانسور، پارکینگ و انباری برخوردار است. ساختمان مد نظر دارای موقعیت مکانی و دسترسی محلی خوب است.

بیشتر بخوانید:

آپارتمان 90 متری نورگیر در تهرانپارس

یک آپارتمان ۹۰ متری نورگیر در تهرانپارس با قیمت ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این آپارتمان دو خواب در طبقه اول یک ساختمان ۵ طبقه قرار دارد. آپارتمان مد نظر در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است و از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ و انباری بهره می‌برد. این واحد دارای اتاق خواب‌های بزرگ با پنجره‌های قدی و پرده خور است‌.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

آپارتمان 90 متری فول امکانات در تهرانپارس

یک آپارتمان ۹۰ متری فول امکانات در تهرانپارس ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این واحد 90  متری در طبقه پنجم یک ساختمان پنج طبقه قرار دارد و از دو طرف نورگیر است. سالن این واحد مربعی شکل و قابل چیدمان است. این ساختمان ساخت ۱۳۹۸ است و دارای دو اتاق خواب استاندارد است. از امکانات این واحد می‌توان به آسانسور، انباری و پارکینگ اشاره کرد.

آپارتمان 90 متری نوساز در تهرانپارس

یک آپارتمان ۹۰ متری نوساز در تهرانپارس با قیمت ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان دو خواب ساخت ۱۴۰۲ است و از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ و انباری برخوردار است. آپارتمان ذکر شده کلید نخورده و بسیار خوش نقشه است.

آپارتمان 90 متری بازسازی شده در تهرانپارس

یک آپارتمان ۹۰ متری در تهرانپارس با قیمت ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان ۹۰ متری دو خواب است و در طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد.  این واحد ساخت 1385 است اما در حال حاضر به طور کامل بازسازی شده و آماده تحویل به مشتری است. آپارتمان مد نظر دارای انباری است و امکان اجاره پارکینگ نیز وجود دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 90 متری در تهرانپارس/ آذر 1402

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز