قیمت بیت کوین 4 اردیبهشت ماه 1401/ سقوط آزاد ارز دیجیتال معروف نزدیک است؟

ژیوار

قیمت بیت کوین طی چند روز اخیر بعد از یک ایست کوتاه در کانال 40 هزار دلاری، مجددا محدوده 30 هزار دلاری را انتخاب کرده است. امروز نرخ این رمزارز با کاهش 60 دلاری نسبت روز گذشته، در محدوده 39 هزار و 664 دلاری قرار دارد. این سقوط دوباره بیت کوین باعث شده تا سناریو ریزش سنگین این ارز دیجیتال پررنگ شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارزهای دیجیتال، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پیتر برانت، تحلیلگر معروف بازار رمزارزها، پیش بینی کرده که مجددا بیت کوین تا 27 هزار دلار عقب نشینی خواهد کرد. برانت همان تحلیلگری است که سال 2018 با پیش بینی سقوط سنگین سال 2018 به شهرت فراوان رسید. این تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال معتقد است که سرانجام بیت کوین سقوط زیادی را تجربه خواهد کرد. تحلیلگر دیگری با نام مستعار کالئو هم عقب نشینی بیت کوین را تا کانال 37 هزار دلاری پیش بینی کرده است. وجه اشتراک اغلب تحلیلگران معروف بازار رمزارزها در این است که معتقدند که طرف نزولی بازار قدرت بیشتری دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

البته تحلیلگران معتقدند که نرخ بیت کوین بعد از هر سقوط سنگینی خود را بازیابی کرده است. اما زمان بازیابی قیمت بیت کوین و شروع روند صعودی آن به رفتار نهنگ‌های این بازار، شرایط جهانی و عوامل دیگری بستگی دارد و همین موضوع زمان بهبود نرخ بیت کوین را غیرقابل پیش بینی می‌کند.

تحلیل فنی درباره قیمت بیت کوین در آینده

تحلیل نمودارهای بیت کوین هم نشان می‌دهد که اعتبار چشم انداز صعودی این رمزارز پنج شنبه گذشته از بین رفت. این قبیل مسائل و اتفاقات معمولا قبل از شروع دوره نزولی بیت کوین رخ می‌دهد.

امروز ارزش کل بازار بیت کوین تقریبا به 758 میلیارد دلار رسید و حجم معاملات این ارز دیجیتال هم حدودا 17 میلیارد دلار بود.

نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز