قیمت بیت کوین امروز 31 فروردین ماه 1401/ بهبود نسبی اوضاع بازار رمزارزها

تور لحظه آخری-کاماپرس

قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به روز قبل 411 دلار دیگر بالا رفت اما نتوانست از محدوده 41 هزار دلاری خارج شود. در حال حاضر نرخ بیت کوین در مرز 41 هزار و 829 دلاری قرار دارد. گویا با شروع بهبود قیمت ارز دیجیتال معروف، وضعیت بازار آلت کوین‌ها هم بهتر شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بیت کوین، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید

به گزارش کاماپرس، به نقل از ارز دیجیتال با بهبود وضعیت بیت کوین و رشد قیمتی آلت کوین‌ها می‌توان دریافت که میزان ریسک پذیری بین سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال بالا رفته و احساسات آن‌ها رو به بهبود می‌رود. نمودارها هم به وضوح این موضوع را بیان می‌کنند. بررسی شاخص ترس و طمع بازار نشان می‌دهد که، احساسات معامله گران کمی از ناحیه ترس شدید فاصله گرفته و عدد آن کمتر شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با این حال هنوز هم برخی معامله گران شرایط ورود به بازار بیت کوین و معامله آن را مناسب نمی‌بینند. در واقع این گروه معامله گران معتقدند تا زمانی که نرخ بیت کوین بین محدوده 32 تا 46 هزار دلاری جابجا شود، ورود به این بازار چندان به صرفه نیست.

کاهش قیمت بیت کوین و اثر آن روی میزان خرید و فروش

گلسنود در گزارش اخیر خود بیان کرده که با وجود نوسانات قیمتی بیت کوین، هنوز خیلی از سرمایه گذاران مایل به فروش دارایی خود نیستند. حتی آن دسته از سرمایه گذارانی هم که در این دوره ضرر کرده‌اند، هنوز در مرحله فروش قرار ندارند.

براساس آخرین اطلاعات وبسایت تحلیلی گلسنود، در محدوده قیمتی 38 هزار تا 45 هزار دلاری مقدار زیادی بیت کوین خریداری شده است. طبق روال همیشگی بازار ارزهای دیجیتال، وقتی این ناحیه قیمتی که در آن حجم معاملات انجام شده زیاد است شکل بگیرد، یعنی اصلاح قیمتی با جهش بزرگی رخ خواهد داد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز