قیمت بیت کوین 30 فروردین 1401 / کاهش نرخ ارز دیجیتال محبوب تمام شد؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

بعد از کاهش روز گذشته قیمت بیت کوین و رسیدن آن به کانال 30 هزار دلاری، امروز این رمزارز وضعیت خود را بهبود بخشید. هم اکنون نرخ بیت کوین در محدوده 40 هزار و 823 دلاری قرار دارد و نسبت به روز گذشته 314 دلار افزایش قیمت داشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید

به گزارش کاماپرس، برخی از فعالان و سرمایه گذاران بیت کوین بیان کرده‌اند که ارزش این ارز دیجیتال به زودی بهبود پیدا خواهد کرد. آن‌ها علت این رشد قیمتی بیت کوین را انباشت مقدار زیادی از این ارز دیجیتال توسط نهنگ‌ها بیان کرده‌اند. در واقع گروهی این گونه تحلیل کرده‌اند که نهنگ‌ها با افت اخیر نرخ بیت کوین، مقدار بیشتری از آن را در اختیار گرفتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با افزایش خرید و انباشت بیت کوین، عرضه دارایی در صرافی‌های معتبر کمتر شد. همین موضوع باعث شد تا عرضه بیت کوین در گردش کاهش پیدا کند و این عامل هم یکی از دلایل افزایش قیمتی بیت کوین در روز اخیر شد. ضمن اینکه در این خصوص خروج گسترده مبادلات هم موثر بود و رشد بیشتر نرخ این رمزارز را دربرداشت. برخی معتقدند که کاهش قیمت بیت کوین متوقف شده است و از این پس نرخ رمزارز معروف افزایشی خواهد شد.

رفتار متفاوت بازار ارزهای دیجیتال بیانگر این است که همان اندازه که درباره ریزش قیمت‌ها ترس وجود دارد، نسبت به رشد نرخ این بخش هم طمع شکل گرفته است.

شرایط قیمت بیت کوین در ماه‌های گذشته

بیت کوین در ماه‌های اخیر با چالش قیمتی مواجه بود و بیشتر در مرزهای 35 تا 45 هزار دلاری معامله شد. میزان تجارت این رمزارز نسبت به ماه مه سال گذشته میلادی 60 درصد کاهش پیدا کرده است. مجموع این موضوعات نشان می‌دهد تمایل سرمایه گذاران برای بیت کوین دچار نزول شده و احساس آن‌ها نسبت به این رمزارز در شرایط سقوط قرار دارد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز