قیمت بیت کوین 28 فروردین 1401 / ترس شدید معامله گران رمزارزها

لست سکند

امروز هم قیمت بیت کوین از محدوده 40 هزار دلاری فراتر نرفت و در همان مرز نوسانات اندکی داشت. هم اکنون نرخ بیت کوین نسبت به روز گذشته 157 دلار افزایش پیدا کرده و به مرز 40 هزار و 394 دلاری رسیده است. براساس اطلاعات موجود، چند روز است که احساسات معامله گران در ناحیه ترس شدید قرار دارد و این گروه محتاطانه رفتار می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ارز دیجیتال، هم اکنون احساسات معامله گران به ترس شدید نتزل پیدا کرده و تحلیلگران معتقدند که میزان نوسانات قیمت بیت کوین در ادامه افزایش پیدا خواهد کرد. با توجه به شاخص ترس و طمع بازار ارز، در حال حاضر احساسات معامله گران به عدد 22 رسیده است. این عدد ترس شدید معامله گران بازار بیت کوین را نشان می‌دهد. هفته گذشته ترس معامله گران در محدوده عدد 37 قرار داشت اما این هفته به 22 رسیده و این به معنی رشد شدید ترس سرمایه گذاران از حضور و معامله در این بازار است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تفسیر شاخص ترس و طمع

هر چه اعداد شاخص ترس و طمع کمتر شود، نشان دهنده ترسیدن بیشتر معامله گران از انجام معاملات در این بازار است. در صورتی هم که این عدد رشد پیدا کند، یعنی معامله گران نسبت به این بازار خوش بین هستند و در آن حضور بیشتری دارند. از لحاظ طمع نیز هر چه عدد شاخص کمتر شود، طمع معامله گران کمتر و میزان فروش بیشتر و اگر اعداد بزرگ شوند، طمع معامله گران بیشتر شده و حجم خریدها بالاتر خواهد رفت.

هم اکنون بیت کوین 38.84 درصد از سهم بازار رمزارزها را در اختیار دارد و رتبه اول بازار است. بعد از بیت کوین، اتریوم با 18.52 درصد سهم، بیشترین سهم بازار رمزارزها را دارد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز