قیمت امروز بیت کوین 27 فروردین 1401 / تشدید نگرانی ها درباره آینده بازار رمزارز

نرخ بیت کوین همچنان در مرز 40 هزار دلاری نوسان دارد و در همین محدوده بالا و پایین می‌شود. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 117 دلار بالا رفته و در مرز 40 هزار و 445 دلاری قرار دارد. در حال حاضر نگرانی‌ها از بابت افزایش فشار فروش در بازار بیت کوین تشدید شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هم اکنون معیارهای سختی استخراج و هش ریت بیت کوین در حال افزایش بوده و این موضوع در شرایط ناخوشایند بازار اندکی نگرانی ایجاد کرده است. چون در همین وضعیت، تقاضا برای بیت کوین همچنان در سطوح بالایی قرار دارد. این اتفاق در شرایطی رخ داده که ارزش بیت کوین هم همچنان در مدار کاهشی حرکت می‌کند و این موضوع به نوعی بیانگر افزایش فشار فروش در بازار است. مجموع این عوامل می‌تواند قیمت بیت کوین را بیش از پیش نزولی کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

تاکنون ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی به 1.8 تریلیون دلار رسیده که این رقم نسبت به روز گذشته 1.42 درصد افزایش پیدا کرده است. طبق آخرین اخبار و اطلاعات از بازار ارزهای دیجیتال، در حال حاضر 40.89 درصد از کل حجم این بخش در اختیار بیت کوین بوده و بعد از آن اتریوم سهم عمده بازار را در اختیار دارد.

خوش‌بین‌ها به قیمت بیت کوین چه می‌گویند؟

با وجود بحران‌های اخیر، برخی کارشناسان نسبت به آینده بیت کوین خوش بین هستند و معتقدند که وقوع جنگ روسیه و اوکراین نقش این رمزارز را در بین سرمایه گذاران و فعالان حوزه‌های مختلف پررنگ‌تر کرده است. در واقع دولتی مانند روسیه برای دور زدن تحریم‌های آمریکا و اروپا به بیت کوین و به صورت کلی بازار رمزارزها روی خواهد آورد و این مسئله باعث رشد قیمت بیشتر این ارز دیجیتال خواهد شد.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز