قیمت بیت کوین 25 فروردین 1401 / احتمال 50 هزار دلاری شدن رمزارز معروف

لست سکند

قیمت بیت کوین که در اواسط روز گذشته به کانال 39 هزار دلاری رسیده بود، بار دیگر توانست در محدوده 40 هزار دلاری قرار بگیرد. هم اکنون نرخ این رمزارز معروف در مرز 41 هزار و 11 دلاری توقف کرده است. برخی از تحلیلگران از جهش نرخ بیت کوین خبر داده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هم اکنون ارز دیجیتال معروف هنوز در کانال 40 هزار دلاری به سر می‌برد، اما برخی از کارشناسان از 50 هزار دلاری شدن آن خبر داده‌اند. در واقع سرمایه گذاران بیت کوین معتقدند که سطوح قیمتی کنونی این رمزارز، به نقاط حمایتی آن در آینده تبدیل خواهند شد و شرایط این از دیجیتال به زودی بهبود پیدا خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بسیاری دیگر از کارشناسان بازار رمزارزها هم معتقدند که رشد قیمتی بیت کوین اتفاق خواهد افتاد. در واقع آن‌ها به موضوع اشاره دارند که هم اکنون قیمت بیت کوین به سطح حمایتی مهمی رسیده و احتمالا تکلیف نرخ این ارز دیجیتال معروف به زودی مشخص خواهد شد. در همین راستا کوین تلگراف در گزارش اخیر خود بیان کرده که بیت کوین این هفته معامله گران خود را میخ کوب نگه داشت.

علت کاهش قیمت بیت کوین چه بود؟

به گفته کیتی استاکتون، بنیانگذار شرکت مدیریت ریسک فرلید استراتژی، بعضی شاخص‌های تکنیکال بیانگر این هستند که احتمالا قیمت بیت کوین در کوتاه مدت تا سقف 51 هزار دلاری بالا خواهد رفت. البته این اتفاق در صورتی رخ خواهد داد که نرخ رمزارز مذکور بتواند از میانگین متحرک 200 روزه در بالای 48 هزار دلار عبور کند.

به نظر کارشناسان بازار رمزارزها، کاهش اخیری که در نرخ بیت کوین رخ داد تحت تاثیر عوامل کلان اقتصادی بود. در روزهای گذشته ارزش سهام شرکت‌های فناوری دچار کاهش شد و قیمت بیت کوین هم با این اتفاق سقوط کرد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز