قیمت بیت کوین 24 فروردین 1401 / سقوط به کانال 30 هزار دلاری

لست سکند

قیمت بیت کوین نتوانست در کانال 40 هزار دلاری دوام بیاورد و دیروز به محدوده 30 هزار دلاری بازگشت. هم اکنون نرخ این ارز دیجیتال معروف نسبت به روز گذشته 361 دلار افزایش پیدا کرده و در محدوده 39 هزار و 974 دلاری قرار دارد. برخی از تحلیلگران معتقدند کاهش قیمتی اخیر بیت کوین به نهنگ‌های این بازار مربوط می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ارز دیجیتال، کریدیبل کریپتو، یکی از تحلیلگران بازار رمزارزها، بیان کرده که کاهش قیمت مجدد بیت کوین تحت تاثیر نهنگ‌های این شبکه است. به گفته کریپتو، اصلاح قیمتی به سرمایه گذاران بزرگ این امکان را می‌دهد تا بیت کوین را با قیمت پایین‌ترین ذخیره کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اما این تحلیلگر رمزارزها معتقد است که روند نزولی بیت کوین کوتاه مدت بوده و بعد از آن این ارز دیجیتال یک حرکت صعودی را آغاز خواهد کرد. بنابراین دارندگان این رمزارز بهتر است عجله نکنند و ذخایر بیت کوینی خود را نفروشند.

عامل شروع کننده اصلاح قیمت بیت کوین

اصلاح نرخ بیت کوین در روزهای اخیر با انتشار بیانیه فدرال رزرو درباره رشد تورم و امکان افزایش زود هنگام نرخ بهره، آغاز شد و در حال حاضر هم قیمت این رمزارز نوسان دارد. کارشناسان معتقدند در صورتی که نرخ بهره زودتر از موعد افزایش پیدا کند، شرایط برای دارایی‌های پرریسکی مانند بیت کوین دشوار می‌شود. بررسی سابقه قیمتی بیت کوین نشان می‌دهد که نرخ این ارز دیجیتال طی یک هفته اخیر مدام در حال کاهش و افزایش بوده است.

هم اکنون حجم کل بازار ارزهای دیجیتال 91.92 میلیارد دلار بوده که نسبت به روز قبل 9.12 درصد کاهش داشته است. بیشترین حجم بازار رمزارزها در اختیار بیت کوین است و بعد از آن، اتریم حجم زیادی از این بخش را در اختیار دارد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز