قیمت بیت کوین 22 فروردین 1401/ بازار رمزارزها همچنان در رکود

لست سکند

امروز هم قیمت بیت کوین کاهش پیدا کرد و نسبت به روز گذشته افت هزار و 735 دلاری را به ثبت رساند. در حال حاضر قیمت این رمزارز در محدوده 41 هزار و 494 دلاری قرار دارد. اما هنوز برخی از تحلیلگران و فعالان بازار رمزارزها، از افزایش نرخ بیت کوین و رکوردشکنی‌های آن در آینده نزدیک حرف می‌زنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پیتر تیل، هم بنیانگذار میلیاردر برنامه پرداختی پی پل، در کنفرانس بیت کوین 2022 که در میامی آمریکا برگزار شد، اعلام کرده که احتمال رشد قیمتی بیت کوین بین 10 تا 100 برابر نرخ کنونی آن وجود دارد. به گفته تیل برخی از افراد و سرمایه گذاران بزرگ مانع رشد نرخ بیت کوین هستند. تیل اعلام کرده که قصد افشای نام این اشخاص را دارد تا نرخ بیت کوین به رشد 10 تا 100 برابری دست پید کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

این گفته‌های هم بنیانگذار پی پل در حالی مطرح شده که برخی از تحلیلگران بازار رمزارزها معتقدند امکان سقوط نرخ بیت کوین به کانال 40 هزار دلاری یا حتی پایین‌تر از آن وجود دارد. با وجود این شرایط، نهنگ‌های بیت کوین هم بدون توجه به عملکرد قیمت و نوسان‌ها همچنان در حال افزایش دارایی‌های خود هستند.

پیش بینی قیمت بیت کوین در کوتاه مدت

طبق گزارش ارزدیجیتال، با توجه به آمار و ارقام موجود و نمودارها، می‌توان متوجه شد که احساسات معامله گران نسبت به بیت کوین در کوتاه مدت کاملا نزولی است. کریپتو اد، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، به معامله گران و سرمایه گذاران بیت کوین هشدار داده امکان سقوط قیمتی این رمزارز به کانال‌های 30 هزار دلاری وجود دارد. همچنین ممکن است نرخ این ارز دیجیتال در محدوده 40 هزار دلاری متوقف شود. در واقع اعتمادی به روندهای صعودی زودگذر مشخص شده در نمودارها نیست.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز