قیمت بیت کوین امروز 20 فروردین 1401/ بیت کوین 65 هزار دلاری در پیش است؟

قیمت بیت کوین همچنان در حال کاهش است اما هنوز برخی از فعالان این بازار درباره رکوردشکنی بیت کوین صحبت می‌کنند. هم اکنون نرخ این رمزارز نسبت به روز گذشته 382 دلار کاهش پیدا کرده و در محدوده 42 هزار و 465 دلاری متوقف شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ارز دیجیتال، اخیرا نیکلاس مرتن، تحلیلگر ارزهای دیجیتال و مجری برنامه ویدیویی دیتا دش، بیان کرده که بیت کوین خیلی زود به اوج قیمتی خواهد رسید. به اعتقاد مرتن، بیت کوین سریع‌تر از آنچه که بسیاری از فعالان توقع دارند، سطح 65 هزار دلاری را آزمایش خواهد کرد و تحولات فاندامتنال هم به نوعی موجب ادامه این فرآیند صعودی خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

حتی مرتن به این نکته اشاره کرده که احتمالا بیت کوین سطح 65 هزار دلاری را از مقاومت به حمایت تبدیل خواهد کرد. سپس این رمزارز با استفاده از همین سطح حمایتی به سطوح قیمتی دست پیدا می‌کند که تاکنون به آن نرسیده است. به نظر این تحلیلگر ارزهای دیجیتال، با خرید سرمایه گذاران سازمانی و حتی سرمایه گذاری خرد و در نتیجه فراهم شدن شرایط، بار دیگر دوران رونق بیت کوین شروع خواهد شد و این رمزارز دوباره به مرز 65 هزار دلاری باز خواهد گشت.

با کاهش قیمت بیت کوین احساسات سرمایه گذاران نزولی شد

این سخنان مرتن در حالی مطرح شده که مجددا احساسات معامله گران از صعودی به نزولی رسیده و استقبال از آلت کوین‌ها هم به نحو قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

در واقع نزول مجدد قیمت اخیر ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد که احساس بی‌اعتمادی سرمایه گذاران دوباره در حال اوج گیری بوده و تاثیر این تغییر حس‌ها را می‌توان به وضوح در سقوط 8 درصدی نرخ بیت کوین طی یک هفته اخیر مشاهده کرد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز