قیمت امروز بیت کوین 18 فروردین / آتش فدرال رزرو به جان بیت کوین افتاد

تور لحظه آخری-کاماپرس

اثرات صورت جلسه منتشر شده از فدرال رزرو همچنان ادامه دارد و امروز هم نرخ بیت کوین کاهش زیادی پیدا کرده است. قیمت این ارز دیجیتال معروف نسبت به روز گذشته 400 دلار کم شد و به محدوده 43 هزار و 405 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیانیه جدید بانک مرکزی آمریکا در مقابله با تورم و رشد سریع‌تر نرخ بهره، موجب ایجاد ترس شدید در بازار رمزارزها شده است. تا جایی که شاخص ترس و طمع در روز جاری نسبت به روز گذشته 14 امتیاز از دست داد و در پله 34 واحدی قرار گرفت. همین عامل باعث شد تا بار دیگر احساسات بازار در محدوده ترس قرار بگیرد. مقدار ثبت شده برای شاخص ترس و طمع، کمترین مقدار دو هفته گذشته محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

زمانی که نرخ بهره آمریکا بالا برود، قیمت دارایی‌های ریسک پذیری مثل بیت کوین ریزشی می‌شود. کارشناسان حوزه مالی معتقدند که با روی دادن این اتفاق، سرمایه گذاران به سمت دارایی‌های کم ریسکی مانند اوراق خواهند رفت. بیانیه جدید فدرال رزرو باعث شده تا قیمت دیگر آلت کوین‌های بزرگ بازار هم کاهش پیدا کند. لازم به ذکر است که افت ارزش ارزهای دیجیتال همزمان با ریزش بورس آمریکا اتفاق افتاد و این دو بخش در چند ماهه اخیر همبستگی زیادی از خود نشان دادند.

دیگر عامل کاهش قیمت بیت کوین

علاوه بر بیانیه جدید فدرال رزرو، انتشار خبری درباره دستگیری سرورهای منبع دارک نت هیدرا هم بر عقب نشینی قیمت بیت کوین موثر بود.

براساس آخرین اطلاعات، تا صبح امروز مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال به 1.99 تریلیون دلار رسید که نسبت به روز گذشته 4.77 درصد کمتر شده بود. 41.40 درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت کوین قرار داشت.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز