قیمت بیت کوین 17 فروردین / چرا بیت کوین سقوط کرد؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

قیمت بیت کوین طی 24 ساعت اخیر 753 دلار کاهش پیدا کرد و تا مرز 45 هزار و 232 دلاری عقب نشینی کرد. برخی از تحلیلگران بازار رمزارزها معتقدند که این افت قیمتی بیت کوین به دلیل انتشار خبر افزایش نرخ بهره بانکی توسط رسانه‌های آمریکایی اتفاق افتاده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، براساس گزارش منتشر شده از کوین دسک، بیانیه‌های منتشر شده توسط فدرال رزرو آمریکا، دلیل عمده این کاهش قیمتی بیت کوین محسوب می‌شود. فدرال رزرو اعلام کرده تشدید سیاست‌های پولی در دستور کار این مجموعه قرار دارد تا با تورم مقابله شود. در همین راستا قرار است نرخ بهره در فاصله‌ زمانی کوتاه‌تری نسبت به برآوردهای قبلی مجموعه فدرال رزرو بالا برود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

در واقع فدرال رزرو در نظر دارد هر چه سریع‌تر درباره کنترل تورم وارد عمل شود و از شدت گرفتن بحران مذکور جلوگیری کند. لازم به ذکر است که اجرای این سیاست در کوتاه مدت باعث رکود اقتصادی خواهد شد. با این حال به نظر صاحبان کسب و کار منتظر چنین شرایطی هستند. ضمن اینکه دولت هم برای مقابله با رکود اقتصادی این دوره برنامه‌هایی دارد.

حرکت نرخ دوج کوین خلاف قیمت بیت کوین

برخلاف کاهش قیمتی بیت کوین، دوج کوین رشد مناسبی داشته است. علت اصلی رشد قیمتی دوج کوین هم به انتشار خبر خرید سهام توئیتر توسط ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، بازمی‌گردد. ماسک یکی از سرمایه گذاران بزرگ بازار دوج کوین است که با ورود به این بازار باعث رشد ارزش همین ارز دیجیتال شد. مدیرعامل تسلا طی چند ماه اخیر در چند مرحله حجم سرمایه خود را در بازار ارزها دیجیتال افزایش داد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز