افزایش امیدواری‌ها درباره تداوم صعود قیمت بیت کوین

تور لحظه آخری-کاماپرس

قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به روز گذشته 393 دلار کاهش پیدا کرد و به مرز 46 هزار و 83 دلار رسید. هم جهت با انتظارات خریداران بیت کوین، دیروز هم کندل قیمتی این رمزارز بالاتر از 46 هزار دلار بسته شد و امیدواری‌ها درباره صعودی ماندن نرخ آن قوت گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ارز دیجیتال، با وجود اینکه هنوز هم ترس زیادی بین سرمایه گذاران بیت کوین وجود دارد، اما برای دومین هفته متوالی کندل قیمتی این رمزارز بالاتر از نرخ 46 هزار دلار بسته شد. این اتفاق پیش شرط ادامه روند صعودی بیت کوین در روزهای آینده است. بسیاری از خریداران بیت کوین منتظر هستند تا نرخ این رمزارز با رشد خوبی همراه شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

در این باره مایکل ون دپوپ، یکی از تحلیلگران کوین تلگراف، بیان کرد که بیت کوین همچنان سطوح قیمتی حیاتی را نگه داشته است. ون دپوپ معتقد است که اگر قیمت همچنان بالای 45 هزار دلار باقی بماند، ادامه این روند صعودی دور از انتظار نخواهد بود.

به اعتقاد دپوپ، با توجه به قدرتی که اخیرا بیت کوین از خود نشان داده، امکان50 هزار دلاری شدن آن در هفته جاری هم وجود دارد.

احتمال سقوط قیمت بیت کوین قبل از رشد آن!

داده‌های جریان ورودی به بازار ارزهای دیجیتال، نشان می‌دهد که همچنان نیمی ازسرمایه ورودی مربوط به بیت کوین بود. همچنین براساس اطلاعات این داده‌ها، آلت کوین‌ها هم جذابیت خاصی برای سرمایه گذاران پیدا کرد‌اند.

البته درباره ادامه روند صعودی بیت کوین و شرایط دستیابی به سطوح بالاتر قیمتی، نظرات مختلفی وجود دارد. مثلا اخیرا یکی از تحلیلگران ارز دیجیتال با نام مستعار کریدیبل، در توئیتر خود اعلام کرده که احتمالا نرخ بیت کوین مجددا صعودی خواهد شد، ولی پیش از آن یک سقوط به کانال 42 هزار دلاری خواهد داشت.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز