رشد قیمت بیت کوین متوقف شد؟!

قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 171 دلار رشد پیدا کرده و به مرز 47 هزار و 149 دلاری رسیده است. در واقع بعد از هشت روز بیت کوین اندکی از مواضع صعودی خود عقب نشینی داشت. اکنون نرخ این رمزارز معروف در کانال 47 هزار دلاری متوقف شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تحلیلگران بازار رمزارزها امیدوار بودند که نرخ این ارز دیجیتال معروف در پایان روز گذشته صعودی باشد، اما این اتفاق نیفتاد و همین موضوع جریان افزایش قیمت بیت کوین را با مشکل مواجه کرد. این رمزارز معروف هشت روز متوالی افزایش نرخ داشت و در بیست و هشتم مارس بعد از مدت‌ها رشد قابل توجهی پیدا کرد. نرخ این ارز دیجیتال در زمان مذکور حدودا 48 هزار و 200 دلار شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

صبح امروز ارزش بازار جهانی رمزارزها با افزایش 0.98 درصدی در مقایسه با روز گذشته، به 2.15 تریلیون دلار رسید. همچنین حجم کل معاملات این بازار نسبت به روز قبل 3.77 درصد کاهشی شد و در محدوده 114.07 میلیارد دلاری قرار گرفت.

بزرگ‌ترین هک یکی از رمزارزها در سال 2022

روز گذشته، دیکریپت گزارش داد که زنجیره جانبی اتریوم به نام رونین، هدف هک قرار گرفته و 625 میلیارد دلار رمزارز از پل این زنجیره جانبی سرقت شده است. اسکای میویس، توسعه دهنده اکسی اینفینیتی، این خبر را دیروز اعلام کرد. طبق گزارش این مجموعه، هک مذکور در تاریخ سوم فروردین ماه اتفاق افتاد، ولی عوامل اسکای میویس دیروز متوجه آن شدند.

روز گذشته بعد از گزارش یک کاربر مبنی بر عدم امکان برداشت موجودی اتر از شبکه رونین، بررسی لازم پیرامون این موضوع اتفاق افتاد. بعد از بررسی‌ها، تیم توسعه دهنده متوجه فرآیند هک شد. طبق گزارش تیم توسعه دهنده، حمله کننده از کلیدهای خصوصی هک شده برای انجام این فرآیند استفاده کرده است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز