پیش بینی تازه درباره جهش دوباره قیمت بیت کوین

لست سکند

روز گذشته قیمت بیت کوین صعود چشم گیری پیدا کرد و به محدوده 47 هزار دلاری رسید. امروز نرخ این ارز دیجیتال معروف با کاهش 424 دلاری نسبت به روز گذشته، در محدوده 47 هزار و 526 دلاری قرار دارد. برخی کارشناسان و فعالان حوزه ارزهای دیجیتال معتقدند که عبور بیت کوین از نرخ 48 هزار دلاری باعث ایجاد شرایط جدیدی برای این رمزارز خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ارز دیجیتال، تحلیلگران بر این باورند اگر نرخ بیت کوین از مرز 48 هزار دلاری عبور کند، احتمالا مجددا یک صعود تاریخی را به ثبت خواهد رساند. به گفته تحلیلگران بازار رمزارزها، عبور بیت کوین از محدوده 48 هزار دلاری همان چیزی است که معامله گران مدت زیادی انتظار آن را کشیدند. در حال حاضر وضعیت بازار بیت کوین بهبود پیدا کرده و سرمایه گذاران این حوزه شرایط مساعدی دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

حجم معاملات بیت کوین هم افزایش خوبی پیدا کرده است. در این خصوص مدیرعامل بیتبال کپیتال اعلام کرد، حجم معاملات به این دلیل بالا رفته که خریداران سعی دارند تا خط مقاومت را به حمایت تبدیل کنند. در واقع آن‌ها تلاش می‌کنند تا گام‌های بیشتری در قیمت گذاری بردارند.

چه اتفاقی زمینه ساز رشد قیمت بیت کوین شد؟

به نظر مقامات آمریکایی هم نسبت به آینده ارزهای دیجیتال امیدوار هستند و درباره وضع مقررات برای محدودیت ارزهای دیجیتال تعلل می‌کنند. اخیرا، جنت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا، اعلام کرده که کریپتو در چند سال اخیر رشد چشم گیری داشته و اکنون نقشی مهمی در تصمیمات سرمایه گذاری بسیاری از آمریکایی‌ها دارد. برخی معتقدند این سخنان یلن درباره ارزهای دیجیتال زمینه ساز تغییرات مثبت کنونی بازار کریپتو، به خصوص بیت کوین، شده است. هر چند که هنوز شک و شبهه درباره ارزهای دیجیتال وجود دارد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز