قیمت بیت کوین همچنان رشد پیدا خواهد کرد؟

قیمت بیت کوین توانست خود را از مرزهای حساس در کانال 30 هزار دلاری نجات دهد و در محدوده 40 هزار دلاری تثبیت شود. هم اکنون نرخ این رمزارز معروف نسبت به روز گذشته، 176 دلار دیگر هم بالا رفته و در مرز 44 هزار و 477 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ارز دیجیتال، از روزهای پایانی هفته قبل، نشانه‌های مثبتی در بازار بیت کوین شکل گرفت و از همان زمان روند قیمتی این ارز دیجیتال معروف صعودی شد. با این حال، این امکان وجود دارد که مجددا نرخ بیت کوین کاهشی شود. با توجه به سابقه این رمزارز و مشاهده عملکرد آن در سال‌های 2014 و 2018، شاید بازدهی بیت کوین برای چند ماه آینده هم منفی باشد. برخی از فعالان و کارشناسان حوزه رمزارزها بیان می‌کنند که شاید جهش قیمتی کنونی به وجود آمده در بیت کوین مقطعی است و این بازار باز هم نزولی شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اگر این پیش بینی‌ها و احتمالات صحیح باشد، شرایط به وجود آمده به نفع نوسان گیران کوتاه مدت خواهد بود. برخی از فعالان بازار رمزارزها معتقدند که اکنون احساسات نسبت به بیت کوین تغییر کرده و مثبت شده است. ضمن اینکه برخی از شاخص‌ها هم بیانگر این است که شرایط فعلی ادامه دارد. شاخص پرداتور نشان می‌دهد که نرخ بیت کوین در تمام تایم فریم‌ها، به جز تایم فرم هفتگی، به حالت صعودی درآمده است.

اصلاح قیمت بیت کوین دور از انتظار نیست!

البته این امکان وجود دارد که قیمت بیت کوین دچار اصلاح کوتاه مدت شود اما باز هم به روند صعودی باز خواهد گشت و این شرایط ادامه پیدا خواهد کرد. این رمزارز باید از محدوده مقاومت‌های در مرزهای 45 هزار و 46 هزار دلاری عبور کند تا به قیمت 47 هزار دلاری برسد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز