قیمت بیت کوین در کانال 40 هزار دلاری تثبیت شد؟

قیمت بیت کوین در روز جاری به محدوده 41 هزار و 129 دلاری رسید و نسبت به روز گذشته 106 دلار کاهش نرخ داشت. گذشته از تحلیل‌های احساسی درباره رشد قیمت بیت کوین بعد از توئیت بیلی مارکوس، خالق دوج کوین، به نظر حمایت برخی اشخاص مهم باعث رشد قیمتی این ارز دیجیتال معروف شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هم اکنون جو بازار بیت کوین افزایشی‌ است. به گزارش اکویران، تا این لحظه همچنان خریداران در بازار هستند و قیمت بیت کوین هم در کانال 40 هزار دلاری قرار دارد. اخیرا کی ون، بنیاگذار لونا، اعلام کرده که برای افزایش ذخایر و پشتوانه استیبل کوین، بیشتر از 10 میلیارد دلار بیت کوین خریداری خواهد کرد. وی اعلام کرده که دوران پولی جدیدی از استاندارد بیت کوین را رقم خواهد زد. بنیاگذار لونا برای دومین بار برنامه‌های تقویت ذخایر پشتیبان استیبل کوین را علنی کرده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، روز گذشته نتیجه جلسات این بخش را اعلام کرد. طبق سخنان پاول، در حال حاضر سیاست بانک مرکزی آمریکا افزایش نرخ بهره است، برخی علت رشد قیمتی بیت کوین را به همین تصمیم مرتبط می‌دانند. اما تجربه نشان داده که افزایش نرخ بهره در طولانی مدت مانند یک چرخه مخالف برای قیمت دارایی‌ها عمل می‌کند. البته کاهش طولانی مدت ترازنامه به همراه افزایش نرخ بهره هم می‌تواند روی نرخ بیت کوین اثر منفی بگذارد.

پیش بینی از قیمت بیت کوین

اخیرا مایک نووگرتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال، درباره قیمت آینده بیت کوین پیش بینی جالبی را ارائه داده است. نووگرتز اعتقاد دارد که قیمت بیت کوین به این زودی‌ها نزولی نخواهد شد و ارزش این رمزارز معروف طی پنج سال آینده به 500 هزار دلاری می‌رسد. به نظر نووگرتز، بیت کوین یک راه امرار معاش برای کسانی است که به دولت اعتماد ندارند.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز