بالاخره طلسم قیمت بیت کوین شکست

لست سکند

قیمت بیت کوین بعد از چند روز مجددا توانست به کانال 40 هزار دلاری برسد. در حال حاضر نرخ این ارز دیجیتال معروف نسبت به روز گذشته 875 دلار رشد پیدا کرده و در محدوده 39 هزار و 516 دلاری قرار دارد. بیلی مارکس، خالق دوج کوین، در توئیتی از بازار درخواست کرد که دوباره صعودی شود و این اتفاق رخ داد!

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مارکس در توئیت اخیر خود از بازار پرسیده که آیا می‌تواند یک بار دیگر بدون دلیل صعودی شود؟ بعد از نشر این توئیت بازار توانست مجددا در مرز 40 هزار دلاری قرار بگیرد. نکته جالب درباره صعودی شدن بازار رمزارزها این است که هیچ نشانه جدی و مهمی درباره رشد مجدد آن وجود نداشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قاعدتا از لحاظ منطقی توئیت خالق دوج کوین هیچ ارتباطی با عملکرد قیمت بیت کوین و دیگر رمزارزها ندارد. اما درست بعد از این توئیت، نرخ بیت کوین و بعضی رمزارزها بالا رفت و شرایط بازار صعودی شد.

نظر نویسنده معروف آمریکایی درباره رمزارزها و قیمت بیت کوین

همراه با نوسانات شدید قیمت بیت کوین، بازار انتقادها از این ارز دیجیتال و دیگر رمزارزها داغ است. ادوارد اسنودن، نویسنده آمریکایی، درباره رمزارزها بیان کرده که فکر می‌کنم دولت‌ها به درستی ارزهای دیجیتال را به مثابه تهدیدی برای ابزارهای مالی سنتی می‌پندارند. رمزارزها در مقابله با ابزارهای مالی سنتی روی زندگی خصوصی افراد و حتی سیستم تجارت موثر خواهند بود و شرایط آن‌ها را تغییر خواهند داد. به نظر دولت‌ها، ارزهای دیجیتال نوعی تهدید مالی در حال تکامل هستند.

اسنودن حتی از بیت کوین هم به دلیل ساختار قابل شناسایی بودن آن انتقاد می‌کند. وی سال گذشته بیان کرده بود که باید ساختار بیت کوین از لحاظ طراحی خاص‌تر باشد. این عامل باعث خواهد شد تا تلاش نهادهای نظارتی برای سرکوب ارزهای دیجیتال به جایی نرسد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز