قیمت بیت کوین درجا می زند

قیمت بیت کوین در روز جاری 169 دلار نسبت به روز گذشته کاهش پیدا کرد و به مرز 38 هزار و 713 دلاری رسید. بررسی تاریخچه بیت کوین نشان دهنده این است که در 75 روز گذشته در پایین‌تر از کانال 50 هزار دلاری نوسان داشت. در حالی که کارشناسان و معامله گران این حوزه به 100 هزار دلاری شدن بیت کوین امیدوار بودند!

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ارز دیجیتال، ویل کلمنت، تحلیلگر ارشد آمار در شرکت بلاک‌ویر، اعلام کرده که در دو ماه گذشته نرخ بیت کوین در کانال صعودی بالا رفته است. به نظر بیت کوین هنوز نسبت به روندی که باید دنبال کند، مطمئن نیست. در حال حاضر وضعیت فعلی بازار به دلیل ترس و بی‌اعتمادی معامله گران به این شکل درآمده است. طبق آخرین اطلاعات، در حال حاضر سرمایه گذاران بزرگ و نهادی هیچ پول جدیدی را به بازار وارد نمی‌کنند و شرایط این بخش در رکود به سر می‌برد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ضمنا سرمایه گذاران قبلی هم به علت شرایط کنونی بازار بیت کوین دائما در حال برداشت وجوه خود از صرافی‌های متمرکز و واریز آن به کیف پول‌های خصوصی خود هستند. میزان خروجی صرافی‌ها نشان دهنده این است که نقدینگی بازار ارزهای دیجیتال با یک روند آرامی کاهش دارد.

جنگ قیمت بیت کوین را بالا می برد؟

کارشناسان پیش بینی می‌کنند که با ادامه جنگ روسیه و اوکراین و بالا گرفتن تنش میان این دو کشور، احتمالا نرخ بیت کوین رشد پیدا خواهد کرد. زلتان پوزار ، کارمند سابق فدرال رزرو نیویورک، بیان کرده که ادامه جنگ به نفع بیت کوین است. زیرا اگر شرایط جنگی ادامه پیدا کند این ارز دیجیتال به عنوان یکی از گزینه‌های پرداخت، سرمایه گذاری و تورم گریزی برای سرمایه گذاران خواهد بود و همین موضوع نرخ همه رمزارزها، به خصوص بیت کوین، را صعودی می‌کند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز