تحلیل احساسی درباره 100 هزار دلاری شدن قیمت بیت کوین!

تور لحظه آخری-کاماپرس

قیمت بیت کوین همچنان در کانال 30 هزار دلاری به سر می‌برد و توان صعود به مرز 40 هزار دلاری را ندارد. هم اکنون قیمت این رمزارز معروف نسبت به روز گذشته 164 دلار کم شده و در محدوده 38 هزار و 993 دلاری قرار دارد. با این حال سرمایه گذاران عمده این ارز دیجیتال معروف نسبت به 100 هزار دلاری شدن آن امیدوار هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود کاهش قیمتی بیت کوین، اخیرا استیو وزنیاک، هم بنیانگذار اپل، اعلام کرده که احتمالا بیت کوین به مرز 100 هزار دلاری خواهد رسید. البته وزنیاک بیان کرده که درباره احتمال 100 هزار دلاری شدن بیت کوین به هیچ مبنای ریاضی تکیه ندارد و فقط براساس احساسات خود چنین پیش بینی را مطرح کرده است!

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به گفته وزنیاک، وی فقط تعدادی بیت کوین در اختیار دارد و اساسا کار سرمایه گذاری را انجام نمی‌دهد. او حتی از اپل استوک در آیفون هم استفاده نمی‌کند. اما هم بنیانگذار اپل، بیت کوین را نوعی طلای دیجیتال می‌داند.

علت کاهش قیمت بیت کوین مشخص شد

اما در حال حاضر قیمت بیت کوین تحت تاثیر مسائلی مانند تورم آمریکا نزولی شده است. با اعلام داده‌های مربوط به تورم آمریکا و ایجاد انتظارات تورمی، قیمت دارایی‌های پرخطر از جمله بیت کوین کاهش پیدا کرد. در حالی که هفته پیش در اثر لو رفتن بخشی از بیانیه جو بایدن در مورد رمزارزها، نرخ بیت کوین به محدوده 40 هزار دلاری صعود کرد.

اما بلافاصله با افزایش تنش روسیه و اوکراین و مسائل اقتصادی در سطح جهانی، همه آن افزایش قیمت از بین رفت و بیت کوین بار دیگر در محدوده زیان قرار گرفت. با این حال برخی معتقدند نرخ بیت کوین به عنوان یک دارایی مناسب در مقابل تورم بین مردم جا باز خواهد کرد و کاهش قیمتی آن جبران خواهد شد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز