قیمت بیت کوین کمتر از 24 ساعت به کانال 30 هزار دلاری بازگشت!

تور لحظه آخری-کاماپرس

قیمت بیت کوین 24 ساعت هم در کانال 40 هزار دلاری دوام نیاورد و دچار سقوط شد. در حال حاضر قیمت این رمزارز معروف با افت 2 هزار و 740 دلاری که نسبت به دیروز داشته، به مرز 39 هزار و 175 دلاری رسیده است. برخی از کارشناسان معتقدند داده‎‌های نرخ تورم آمریکا، تکلیف قیمت بیت کوین را تا حد زیادی مشخص خواهد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، گویا اثر اطلاعات لو رفته و منتشر شده از فرمان اجرایی بایدن درباره ارزهای دیجیتال به خصوص بیت کوین، اثر طولانی مدتی روی این بازار نداشت. با این حال اطلاعات و اخبار در حوزه جنگ روسیه و اوکراین و نرخ تورم آمریکا می‌تواند روند قیمتی بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ایلان ماسک از نام اصلی خالق بیت کوین پرده برداشت

اخیرا توئیت عجیب و جالب ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، درباره خالق بیت کوین در فضای مجازی دست به دست می‌شود. ماسک تصویری از لوگوی چهار شرکت سامسونگ، توشیبا، ناکامیچی و موتورولا با بخشی از حروف اول هر کدام منتشر کرده که نام خالق بیت کوین را به تصویر می‌کشد.

ماسک تاکنون پیش بینی‌های زیادی درباره خالق بیت کوین ارائه داده و حتی اشخاصی را هم به عنوان آفریننده این رمزارز معرفی کرده است. اما هیچ یک از اشخاص نامبرده این ادعا را نپذیرفتند. اما توئیت اخیر ماسک درباره نام خالق بیت کوین بسیار مورد توجه همگان قرار گرفته و قریب به 63 هزار مرتبه بازنشر شده است. هنوز شرکت‌ها نامبرده درباره این توئیت مدیرعامل تسلا واکنشی نشان نداده‌اند.

بیت کوین بعد از آغاز تنش و جنگ رسمی روسیه و اوکراین، ریزش شدیدی را تجربه کرد. اما قیمت این رمزارز دیروز به یکباره بالا رفت و بعد از چند ساعت مجددا به همان کانال قیمتی قبلی بازگشت.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز