بیت کوین برای 40 هزار دلاری شدن به چه چیزی احتیاج دارد؟

قیمت بیت کوین با اینکه نسبت به روز گذشته هزار و 215 دلار رشد کرده، اما همچنان پایین کانال 40 هزار دلاری است. هم اکنون قیمت این رمزارز در مرز 38 هزار و 849 دلاری قرار دارد. برخی از تحلیلگران معتقدند که نرخ بیت کوین برای رسیدن به مرزهای قیمتی بالاتر به حمایت قوی نیاز دارد که هم اکنون موجود نیست.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، یاهوفاینس اعلام کرده که بیت کوین برای رسیدن به محدوده 39 هزار دلاری حمایت گسترده‌ای را لازم دارد. با این حال هم اکنون شاخص ترس و طمع بازار بیت کوین از ناحیه ترس شدید خارج شده و احتمالا وضعیت بیت کوین در روزهای آینده نسبت به زمان کنونی بهبود پیدا کند. طبق تحلیل‌های موجود، زمانی نرخ بیت کوین به مرز 50 هزار دلاری خواهد رسید که شاخص ترس و طمع به 54 از 100 واحد برسد. هم اکنون عدد این شاخص 23 از 100 واحد است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

طبق آخرین آمارها، جریان ورودی بیت کوین در تمام صرافی‌ها از ژوئیه گذشته تا به حال منفی بوده است. اطلاعات نهایی بیانگر این است که از ژوئیه گذشته تا زمان حاضر، نزدیک 46 هزار بیت کوین از تمامی صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال بیرون رفت.

قیمت بیت کوین از دیدگاه تحلیل فنی

براساس تحلیل‌های فنی، در حال حاضر اولین سطح مقاومتی برای بیت کوین، محدوده 39 هزار دلاری است. بعد از آن بیت کوین باید مرز 40 هزار دلاری را پشت سر بگذارد تا امکان رشد بیشتر قیمتی را داشته باشد. سطح حمایتی کنونی برای بیت کوین هم محدوده 36 هزار دلاری و سپس مرز 35 هزار دلاری است.

با وجود ریزش‌ نرخ انواع رمزارزها، اما حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در شبانه روز گذشته تقریبا 23.97 درصد بالا رفته و به مرز 85.80 میلیارد دلار رسیده است.

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز