نرخ بیت کوین بار دیگر در کانال 30 هزار دلاری گیر افتاد!

لست سکند

قیمت بیت کوین روز گذشته مجددا به کانال 30 هزار دلاری سقوط کرد و از دیروز تا به حال شرایط قیمتی این رمزارز بهبودی نداشته است. هم اکنون نرخ بیت کوین با کاهش هزار و 146 دلاری نسبت به روز گذشته، در محدوده 38 هزار و 336 دلار قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود اینکه دامنه نوسانات بیت کوین بسیار بالا رفته، اما بعضی از تحلیلگران بر این اعتقادند که این اصلاح قیمتی بیت کوین زمینه را برای یک رشد مجدد فراهم خواهد کرد. به گزارش ارز دیجیتال، این گروه از تحلیلگران معتقدند که با صعودی شدن بازار، نخستین مرز مقاومتی جدی بیت کوین محدوده 43 هزار و 100 دلاری است. یکی از دلیل‌های اصلی نوسانات نرخ بیت کوین، ادامه درگیری بین اوکراین و روسیه و اتفاقات جدید پیرامون آن است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

هنوز درگیری روسیه و اوکراین ادامه دارد و ورود نیروهای روسیه به محدوده انرژی اتمی کشور اوکراین بازارهای مالی جهان را دچار آشفتگی کرده است. با این حال برخی معتقدند که جنگ روسیه و اوکراین در طولانی مدت مانع از رشد بیشتر قیمت بیت کوین نخواهد شد. حتی بعضی از تحلیلگران و فعالان بازار معتقدند که در چند هفته آینده قیمت این رمزارز معروف به 50 هزار دلار خواهد رسید.

نرخ بیت کوین افزایشی خواهد شد؟

این در حالی است که تعدادی از تحلیلگران اعلام کرده‌اند احتمال کاهش نرخ سهام هم تحت تاثیر جنگ روسیه و اوکراین کاهش وجود دارد، ولی امکان کاهش مجدد نرخ بیت کوین دور از انتظار و بعید است. ضمنا این اتفاق برای دیگر رمزارزهای مهم بازار مثل اتریوم هم رخ خواهد داد، یعنی نرخ این ارزهای دیجیتال افزایش پیدا می‌کند. حتی برخی از کارشناسان این حوزه پیش بینی کرده‌اند نرخ اتریوم طی پنج سال آینده از قیمت بیت کوین پیشی می‌گیرد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز