آینده نامعلوم قیمت بیت کوین؛ آیا این رمزارز 50 هزار دلاری خواهد شد؟

قیمت بیت کوین نتوانست در کانال 40 هزار دلاری تاب بیاورد و باز هم به سمت کانال 30 هزار دلاری عقب نشست. اکنون نرخ این رمزارز معروف به 39 هزار و 107 دلار رسیده و نسبت به دیروز 405 دلار کاهش قیمت داشته است. این اتفاق در حالی رخ داد که کارشناسان حوزه رمزارز تصور می‌کردند، مرز 40 هزار دلاری به عنوان سطح حمایتی جدید است و بیت کوین از این محدوده پایین‌تر نخواهد رفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اکنون بار دیگر دیدگاه‌ها درباره آینده قیمتی بیت کوین تغییر مسیر داده و به نظر ترس درباره شروع جنگ هسته‌ای این بار عامل اصلی کاهش نرخ بیت کوین است. در دو روز اخیر اخباری مبنی بر انفجار سایت اتمی کشور اوکراین، بازارهای مالی مختلف، به خصوص بازار رمزارزها، را ملتهب کرد و مجددا کاهش نرخ بیت کوین را رقم زد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

علت کاهش قیمت بیت کوین چه بود؟

بزرگ‌ترین سایت هسته‌ای اوکراین «ژاپروژیا» نام دارد که به دلیل جنگ میان این کشور با روسیه دچار آتش سوزی شد. به گفته مقامات اوکراینی اگر این سایت منفجر شود تبعاتی بیشتر از چرنوبیل خواهد داشت. همین خبر عاملی شد تا بار دیگر نرخ بیت کوین در کانال 30 هزار دلاری قرار بگیرد.

با این حال هنوز هم برخی از سرمایه گذاران این رمزارز معروف معتقدند که بیت کوین به زودی 50 هزار دلار خواهد شد. اخیرا نایجل گرین، مدیرعامل شرکت مشاور مالی دور گروپ، اعلام کرده که به دلیل ادامه جنگ اوکراین و روسیه احتمالا نرخ بیت کوین تا پایان ماه مارس به 50 هزار دلار می‌رسد.

البته گرین به این نکته هم اشاره کرده که نمی‌توان بعد از 50 هزار دلاری شدن بیت کوین، درباره ادامه روند صعودی آن نظر داد. درگیری اوکراین و روسیه آشفتگی زیادی را برای این بازار و دیگر بخش‌ها به وجود آورده است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز