پرواز قیمت بیت کوین در دو روز!

قیمت بیت کوین بعد از یک دوره اصلاح طولانی مدت و ناامید کردن سرمایه گذاران تازه وارد، جهش فوق العاده‌ای را تجربه کرد. این رمزارز بالاخره بعد از چند هفته توانست مجددا وارد کانال 40 هزار دلاری شود. هم اکنون قیمت این ارز دیجیتال نسبت به روز قبل 193 دلاری دیگر هم بالا رفته و در محدوده 44 هزار و 121 دلاری قرار گرفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با اینکه در آغاز حملات نظامی روسیه به اوکراین، نرخ بیت کوین تا کانال 34 هزار دلاری سقوط کرد، اما نرخ این رمزارز با ادامه تنش‌ها بهبود پیدا کرد. هر چند که هنوز هم نمی‌توان به طور قطعی نسبت به آینده قیمتی بیت کوین و ادامه افزایش نرخ آن امیدوار بود. در این خصوص دلفی دیجیتال اعلام کرده که سطح حمایتی موجود برای بیت کوین محدوده 34 هزار دلاری است. معامله گران باید توجه داشته باشند که هنوز هم احتمال آزمایش مجدد این سطح وجود دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

رشد آلت کوین‌ها در کنار افزایش قیمت بیت کوین

امروز وضعیت آلت کوین‌ها هم بسیار مطلوب بود. اطلاعات موجود نشان دهنده این است که بسیاری از آلت کوین‌ها آنچنان سودی را برای خریداران خود ایجاد کرده‌اند که کسب این مقدار سود در دیگر بازارها چندین ماه به طول می‌انجامد.

طی روز جاری ارزش بازار رمزارزها بیشتر از 10 درصد رشد پیدا کرد. از وقتی که عمق بازار رمزارزها افزایش پیدا کرده و ارزش معاملات روزانه آن به میلیاردها دلار رسیده، کمتر زمانی وجود داشته که طی یک روز، ارزش کل این بازار بیشتر از 10 درصد رشد پیدا کند.

امروز ارزش معاملات بازار ارزهای دیجیتال هم نسبت به روز گذشته 31 درصد رشد را به ثبت رساند و به مرز 115 میلیارد دلاری رسید. ارزش معاملات دیفای هم طی روز جاری 18 میلیارد دلار اعلام شد.

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز