بیت کوین همچنان سرخ پوش است / دیگر رمزارزها صعودی شدند

نوسانات در بازار ارزهای دیجیتال کاهش زیادی پیدا کرده، اما همچنان معروف‌ترین رمزارز بازار سرخ پوش است. در حال حاضر قیمت بیت کوین با کاهش 278 دلاری نسبت به روز گذشته، در مرز 39 هزار و 56 دلاری قرار دارد. شاید هنوز این رمزارز معروف تحت تاثیر تنش‌های اوکراین و روسیه است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با آغاز درگیری بین اوکراین و روسیه، انتظار کاهش قیمت انواع رمزارزها وجود داشت. اما در صورتی که این درگیری ادامه پیدا کند، به دلیل ناامنی‌های مالی، رمزارزها به عنوان یک منبع مالی مطمئن که هیچ دولتی در آن دخالت ندارد، مورد توجه بیشتر مردم و سرمایه گذاران قرار خواهند گرفت و شرایط بازار آن‌ها رو به بهبود خواهد رفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

با وجود اینکه قیمت انواع رمزارزهای بازار از ابتدای امروز صعودی بود، اما قیمت رمزارز پرطرفدار نتوانسته به مرزهای بالاتر قیمتی دست پیدا کند. با این حال برخی کارشناسان و صاحب منصبان کشورهای مختلف نسبت به آینده این ارز دیجیتال خوش بین هستند. به عنوان مثال، تد کروز، سناتور آمریکایی، امیدواری زیادی نسبت به ارز دیجیتال معروف دارد و معتقد است که این رمزارز به خاطر غیرمتمرکز و غیرقابل کنترل بودن، سرنوشت خوبی خواهد داشت.

خلاصه‌ای از وضعیت بیت کوین

هم اکنون مجموع ارزش بازار جهانی رمزارزها به 1.75 تریلیون دلار می‌رسد. این مقدار اعلام شده نسبت به روز گذشته 1.31 درصد کاهش پیدا کرده است. طبق آخرین آمار و اطلاعات، 41.88 درصد بازار ارزهای دیجیتال به بیت کوین تعلق دارد. بعد از آن اتریوم بیشترین سهم را از بازار رمزارزها دارد. به نظر ریسک پذیری مجددا به بازار ارزهای دیجیتال برگشته و بسیاری از افراد مایل به سرمایه گذاری در این بخش هستند. شرایط بازار اندکی امیدوارکننده شده و در صورتی که از این بخش حمایت شود، باز هم رونق در آن حکم فرما خواهد شد.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز