پیش بینی 60 هزار دلاری شدن بیت کوین در روزهای آینده

بیت کوین روز گذشته شوک عجیبی را به سرمایه گذاران و فعالان بازار ارز دیجیتال وارد کرد. اما امروز اندکی شرایط رمزارز معروف بهتر شده است. هم اکنون نرخ بیت کوین نسبت به روز قبل 167 دلار بالا رفته و در محدوده 38 هزار و 68 دلاری قرار دارد. این ارز دیجیتال در یک هفته اخیر از مرز 40 هزار دلاری عقب نشینی کرد و به کانال 30 هزار دلاری وارد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با این وجود برخی از منابع خبری احتمال 60 هزار دلاری شدن این رمزارز را پیش بینی کرده‌اند. در واقع با توجه به اصلاح نرخ بیت کوین و اتفاقات اخیر، بررسی شاخص‌های مختلف بازار نشان دهنده این است که روند بیت کوین به زودی معکوس خواهد شد. این امکان وجود دارد که بیت کوین در روزهای آینده با یک حرکت سریع سد مقاومتی پیش روی خود را بشکند و روند صعودی چشم گیری داشته باشد و حتی به مرز 60 هزار دلاری برسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

در شرایطی بیت کوین از سد مقاومتی پیش روی خود عبور خواهد کرد و به بالاترین سطح خواهد رسید که یک کندل روزانه بالای 52 هزار دلار بسته شود. در صورتی که این حرکت شکل بگیرد، یک اوج بالایی ایجاد می‌شود و سرآغاز یک روند صعودی پرقدرت است. در حال حاضر برخی شاخص‌ها مانند جی ای اُ ام از این دیدگاه پشتیبانی می‌کنند.

افزایش تحریم‌های روسیه قیمت بیت کوین را بالا برد

برخی معتقدند که آغاز تنش میان اوکراین و روسیه مانع از افزایش قیمت بیت کوین بعد از اصلاح قیمتی طولانی مدت آن شد. اکنون جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، اعلام کرده که با ادامه این شرایط، تحریم‌ها علیه روسیه را سنگین‌تر خواهد کرد. احتمالا این عامل باعث بهبود نرخ بیت کوین و دیگر رمزارزهای بازار شده و شرایط آن‌ها را بهتر کرده است.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز