صعود قیمت بیت کوین ؛ شاید اواخر 2024!

قیمت بیت کوین بعد از سپری کردن یک دوره طلایی در هفته‌های گذشته و به دست آوردن بیشترین میزان قیمت، سقوط زیادی را تجربه کرد و دیگر نتوانست به مرزهای بالاتر قیمتی برسد. هم اکنون نرخ این رمزارز نسبت به روز قبل 29 دلار افزایش پیدا کرده و به محدوده 38 هزار و 366 دلاری رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بازار بیت کوین شرایط مساعدی ندارد و برخی از تحلیلگران عنوان کرده‌اند که نزول این بازار همچنان ادامه خواهد داشت. دو جون، از بنیانگذاران هائوبی، معتقد است که این ابتدای روند نزولی بازار بیت کوین بوده و یک عملکرد خنثی پیش روی این بازار است. به گفته دو جون پایان سال 2024 یا ابتدای سال 2025 امکان صعود مجدد نرخ بیت کوین وجود دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نظرات دیگر تحلیلگران درباره قیمت بیت کوین

همچنین پیتر برنت، تحلیلگر مشهور بازار رمزارزها، هم به این موضوع اشاره و بیان کرده که قیمت بیت کوین به این زودی یک جهش ناگهانی را تجربه نخواهد کرد. برنت از تحلیلگرانی بود که در سال 2018 نزول یکباره نرخ بیت کوین را پیش بینی و اطلاع رسانی کرده بود.

این تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال، به سرمایه گذاران بیت کوین پیشنهاد کرده که به جای توجه به نوسانات قیمت این رمزارز و چشم انتظاری برای یک صعود قابل توجه، در مسیری که قدم گذاشته‌اند پایدار باشند. زیرا بازار ارزهای دیجیتال، به خصوص بیت کوین، لااقل طی کوتاه مدت در مدار نزولی خواهد بود.

در این باره، مایکل سیلور، مدیر استراتژی شرکت سرمایه گذاری مایکرواستراتژی، هم اعلام کرده که با برنت هم عقیده است. به نظر وی سرمایه گذاری در بیت کوین شبیه یک مسابقه طولانی بوده که باید در این مسیر تمرین و ممارست زیادی وجود داشته باشد. بنابراین در این راه کسی برنده است که به طولانی مدت فکر کند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز