بیت کوین دوباره قربانی سیاست شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بیت کوین اساسا توان عبور از کانال 40 هزار دلاری را پیدا نکرده و شرایط چندان مساعدی ندارد. گویا آمریکا همچنان بر مواضع خود درباره مرز اوکراین پافشاری دارد و حتی خبری درباره احتمال درگیری قریب الوقوع آمریکا و روسیه هم انتشار پیدا کرده است. هم اکنون نرخ این رمزارز معروف نسبت به روز گذشته 44 دلار کاهش پیدا کرده و در محدوده 40 هزار و 14 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افزایش مجدد تنش‌ها بین آمریکا و روسیه مجددا قیمت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را وارد فاز نزولی کرده است. طبق آخرین اخبار، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، معتقد است که چند روز بعد از خروج نیروهای روسی از مرزهای اوکراین، احتمالا ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، اعلام جنگ خواهد کرد. بنابراین به نوعی آماده باش نظامی رخ داده است. به گفته بایدن، در حال حاضر پوتین متقاعد شده که به اوکراین حمله کند اما هنوز مواضع دیپلماسی را هم حفظ می‌کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مخالفان بیت کوین این شرایط را در نظر داشتند؟

قیمت بیت کوین و دیگر رمزارزها با هر اتفاق سیاسی دستخوش تغییر می‌شود. از همین منظر بسیاری از افراد با بازار ارزهای دیجیتال مخالف هستند. در واقع آن‌ها معتقدند دارایی که ارزش آن تحت تاثیر شرایط به سرعت کاهشی و افزایشی می‌شود، چندان قابل پذیرش نیست.

قبلا برخی از مخالفان بازار رمزارزها و بیت کوین اعلام کرده بودند که نرخ بیت کوین کاهش بیشتری پیدا خواهد کرد. برخی حتی معتقد بودند که ارزش این رمزارز به صفر خواهد رسید. با این حال دستاوردهای بیت کوین و سرمایه گذاری شرکت‌های بزرگ و نامدار جهان در این بازار را نمی‌توان نادیده گرفت. در حال حاضر بیت کوین 17.49 درصد از کل بازار را در اختیار دارد و ارزش بازاری آن هم تقریبا 836 میلیارد دلار است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز