برزخ بیت کوین تا آخر امسال هم ادامه خواهد داشت

به نظر برخی کارشناسان فعال حوزه ارزهای دیجیتال، هنوز هم شرایط برای ورود به این بخش فراهم نیست. با وجود رشد قیمت انواع رمزارزها، به خصوص بیت کوین، اما هنوز هم نوساناتی در این بازار وجود دارد که رشد قبلی را خنثی می‌کند. هم اکنون نرخ بیت کوین با افت 889 دلاری نسبت به روز گذشته به مرز 43 هزار و 303 دلاری رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها و بیت کوین، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی از کارشناسان حوزه رمزارزها معتقدند که مقاومت‌ها و چالش‌های اساسی در مقابل رشد قیمتی بیت کوین وجود دارد که با وجود آن‌ها امکان رشد سریع نرخ بیت کوین تا پایان سال جاری بعید به نظر می‌رسد. البته هنوز فعالان و سرمایه گذاران سفت و سخت بازار ارزهای دیجیتال بر این اعتقادند که نرخ بیت کوین به زودی وارد مدار صعودی خواهد شد و شرایط این رمزارز بهبود پیدا خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

چه عواملی باعث افزایش نرخ بیت کوین خواهند شد؟

این رمزارز بعد از کاهش قیمتی که طی چند سال اخیر داشت، یکباره از دی ماه سال گذشته بار سرعت بیشتری در مدار افزایش قیمت قرار گرفت و آبان ماه امسال به یک رکورد تاریخی دست پیدا کرد. اما عمر این رکورد چندان طولانی نبود و قیمت بیت کوین به سرعت اصلاح شد. تا جایی که نرخ این رمزارز به حوالی 40 هزار دلار هم رسید. اما اکنون نرخ این ارز دیجیتال اندکی بهبود پیدا کرده اما مقاومت‌های موجود اجازه رشد بیشتر را به این رمزارز معروف نمی‌دهند.

هم اکنون ادامه روند صعودی یا کاهش مجدد نرخ بیت کوین به حمایت سرمایه گذاران بزرگ بازار، سیاست گذاری‌ها، وضع قوانین درباره انواع ارزهای دیجیتال در کشورهای مختلف و مواردی از این قبیل بستگی دارد. بنابراین باید شرایط به نفع بیت کوین رقم بخورد تا مجددا این بخش رونق پیدا کند.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز