شرایط برای 150 هزار دلاری شدن بیت کوین فراهم است؟

نرخ بیت کوین تاکنون نتوانسته از مرز 42 هزار دلاری عبور کند. با این حال برخی معتقدند که همه شرایط به نفع بیت کوین بوده و به نظر مسیر برای رشد قیمتی این رمزارز هموار است. هم اکنون نرخ بیت کوین با کاهش 144 دلاری نسبت به روز قبل، در محدوده 42 هزار و 169 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اخیرا جی‌پی‌مورگان پیش بینی کرده که قیمت بیت کوین در درازمدت به 150 هزار دلار خواهد رسید. منتهی این ارز دیجیتال معروف برای رسیدن به این نرخ چالش‌هایی را پیش رو دارد که دست یابی به این نرخ را به تعویق می‌اندازد. قبلا جی‌پی‌مورگان حداکثر نرخ بیت کوین را 146 هزار دلاری تخمین زده بود اما اکنون پیش بینی خود را درباره قیمت این رمزارز بالا برده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

داده‌ها و آمارهای مختلف هم نشان می‌دهد که با وجود فروش بیشتر بیت کوین توسط سرمایه گذاران کوتاه مدت، نهنگ‌های این بازار همچنان در حال انباشت هستند. نهنگ‌های بیت کوین از چند روز پیش مجددا به انباشت بیت کوین مشغول شدند و به همین علت نرخ بیت کوین اندکی بهبود پیدا کرد.

این اتفاق نشان می‌دهد که نهنگ‌های بزرگ بیت کوین قیمت کنونی را برای ورود به بازار مناسب می‌دانند و به همین جهت به دنبال انباشت بیشتر این ارز دیجیتال هستند.

نظر یک تحلیلگر درباره روند قیمتی بیت کوین

ویلی وو، تحلیلگر معروف رمزارزها، با توجه به احساسات اخیر فروش در میان انواع سرمایه گذاران، نرخ 33 هزار دلار را کف نهایی قیمت بیت کوین می‌داند. نرخ 40 هزار دلار یک سطح مهم برای انباشت بیت کوین خواهد بود. همچنین این رمزارز در ناحیه 46 هزار تا 48 هزار دلاری با یک مقاومت سنگینی روبرو خواهد شد و در صورت عبور از این مرزها، روند رشد قیمتی آن بهبود پیدا خواهد کرد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز