سقوط بیت کوین به کانال 30 هزار دلاری/ تحلیلگران همچنان از 200 هزار دلاری شدن صحبت می‌کنند

لست سکند

شرایط قیمتی معروف‌ترین رمزارز خوب نیست و در حال حاضر قیمت بیت کوین با افت هزار و 255 دلاری که نسبت به روز گذشته داشته، در محدوده 38 هزار و 827 دلاری قرار گرفته است. یکی از تحلیلگران معروف حوزه ارزهای دیجیتال قبلا درباره افزایش اندک نرخ بیت کوین و ریزش بیشتر قیمت این رمزارز هشدار داده بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین نتوانست در مرز مقاومتی 41 هزار دلاری تاب بیاورد و به همین دلیل هنوز هم کاهش قیمتی آن ادامه دارد. با این حال برخی فعالان و سرمایه گذاران این بازار بیان می‌کنند که شرایط موجود گذرا است و باز هم روزهای طلایی بیت کوین آغاز خواهد شد. هم اکنون 41.26 درصد از کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت کوین است. همچنین در شرایط حاضر مجموع ارزش بازار جهانی هم با رشد خوبی مواجه شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی هم به 1.96 تریلیون دلار می‌رسد که این رقم نسبت به روز قبل 7.59 درصد بیشتر شده است.

هنوز هم احتمال 200 هزار دلاری شدن بیت کوین وجود دارد؟

با وجود اینکه نرخ بیت کوین در حال حاضر 50 درصد از قله قیمتی خود فاصله دارد، اما برخی از تحلیلگران معتقدند که نرخ این رمزارز معروف در نیمه دوم سال 2022 به سمت 200 هزار دلار حرکت خواهد کرد.

کوین دسک گزارش داده که بیت کوین در سه ماهه چهارم سال گذشته به طور چشم گیری با روند سهام مرتبط بود و زمانی که بانک مرکزی آمریکا یک چشم انداز انقباضی را مطرح کرد، این ارز دیجیتال دچار سقوط شدیدی شد. بنابراین اگر شرایط بار دیگر اصلاح شود و این چشم انداز انقباضی از بین برود، صعود نرخ بیت کوین و چند برابر شدن قیمت آن دور از تصور نخواهد بود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “سقوط بیت کوین به کانال 30 هزار دلاری/ تحلیلگران همچنان از 200 هزار دلاری شدن صحبت می‌کنند

  1. برایان گفته:

    هر کاریش هم بکنید بازم بالاخره پس میگیره جایگاهش رو،،شش ماه ، یه سال، دو سال جلوش رو بگیرید، بالاخره میرسه به همین قیمتی که گفتید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز