قیمت بیت کوین در شرایط جنگی بهبود پیدا کرد!

لست سکند

قیمت بیت کوین طی چند هفته اخیر سقوط زیادی داشت، اما اکنون اوضاع این رمزارز معروف بهبود پیدا کرده و برخی از معامله گران و فعالان این بازار معتقدند بیت کوین به کف قیمتی خود رسیده و اکنون هم در حال بازیابی شرایط خود است. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 521 دلار بالاتر آمده و در محدوده 38 هزار و 216 دلار قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی از معامله گران بیت کوین منتظر بودند با تشدید تنش اوکراین و روسیه، قیمت بیت کوین کاهش بیشتری را تجربه کند اما این اتفاق عملیاتی نشد. چون در شرایط بحرانی و تشدید تنش‌ها، معمولا دارایی‌های مثل طلا و بیت کوین ارزش بیشتری پیدا می‌کنند و به عنوان دارایی امن شناخته می‌شوند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با وجود اینکه برخی از فعالان معتقدند که اصلاح قیمتی بیت کوین خاتمه پیدا کرده، اما عده‌ای هم بر این باورند که هنوز برای اظهار نظر درباره این موضوع زود است. این گروه اتفاق بیست و هفتم بهمن ماه را یادآوری کرده‌اند. در تاریخ مذکور بیت کوین بعد از پشت سر گذاشتن مقاومت 45 هزار دلاری، به سرعت سقوط قیمتی را تجربه کرد و 23 درصد کاهش نرخ داشت.

هشدار به فعالان بازار رمزارزها درباره قیمت بیت کوین

در حال حاضر هم وجود تنش اوکراین و روسیه و بالا گرفتن درگیری بین این دو کشور و همچنین دیگر عوامل ممکن است به سرعت روی نرخ بیت کوین اثر بگذارد و قیمت آن را دستخوش تغییر کند.

البته قیمت بیت کوین بعد از شروع جنگ و حملات روسیه به اوکراین تا محدوده 34 هزار دلاری هم سقوط کرد، اما ناگهان حجم خرید این ارز دیجیتال افزایشی شد و نرخ این رمزارز را بهبود بخشید. همین عامل باعث شده تا شرایط بازار بیت کوین اندکی بهبود پیدا کند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز