قیمت بیت کوین در کانال 40 هزار دلاری تثبیت شد

قیمت بیت کوین در مقایسه با قیمت پایانی روز گذشته کاهشی شد، اما این میزان افت به اندازه‌ای نبود که تا کانال 30 هزار دلاری عقب نشینی کند. در واقع نرخ بیت کوین طی روز جاری در مقایسه با روز گذشته 549 دلار کم شد و به محدوده 43 هزار و 225 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ارز دیجیتال، بعضی از تحلیلگران بازار رمزارزها معتقدند که جهش اخیر بیت کوین باعث شده تا سطح 40 هزار دلاری که پیش از این مقاومت مهمی محسوب می‌شد، اکنون به یک مرز حمایتی تبدیل شود. اگر به همین منوال خرید سرمایه کذاران ادامه پیدا کند، سطح حمایتی برای این ارز دیجیتال معروف بالا خواهد رفت. همین امر زمینه را برای جهش‌های بعدی قیمت بیت کوین فراهم می‌کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بیت کوین همچنان با مقاومت‌های زیادی روبرو است، اما در کل شرایط آن خوب به نظر می‌رسد. با شروع رشد سریع بیت کوین در چند روز اخیر، بلافاصله احساسات معامله گران و سرمایه گذاران نسبت به این رمزارز و بازار آن تغییر کرد و نسبت به این رشد واکنش خوبی نشان دادند.

شرایط جنگی عامل اصلی افزایش قیمت بیت کوین

آن معتقدند که احتمال بازگشت بیت کوین به کانال 30 هزار دلاری بسیار کم است و در صورتی که باز هم قیمت این ارز دیجیتال کاهش پیدا کند، احتمال در محدوده 40 هزار دلاری متوقف خواهد شد. این اتفاقات در حالی رخ داده که غالب فعالان بازار ارزهای دیجیتال و همچنین کارشناسان پیش بینی می‌کردند قیمت این رمزارز معروف به دلیل جنگ روسیه و اوکراین کاهش پیدا کند یا تغییری چندانی نداشته باشد.

اما به نظر جنگ هم نتوانست در مقابل رمزارز معروف مقاومت کند و حتی باعث شده این بازار هم در قالب ابزاری برای حفظ ارزش دارایی‌ها مورد توجه مردم قرار بگیرد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز