شوک بزرگ در بازار رمزارزها ؛ قیمت بیت کوین باز هم کاهش یافت

لست سکند

این روزها پیش بینی‌های متفاوتی درباره قیمت آینده بیت کوین وجود دارد. عده‌ای از فعالان و کارشناسان بازار رمزارز معتقدند که امکان 50 هزار دلاری شدن نرخ بیت کوین وجود دارد. برخی هم اعلام کرده‌اند نرخ بیت کوین تا مرز 36 هزار دلاری عقب نشینی خواهد کرد. هم اکنون قیمت بیت کوین با افت 612 دلاری نسبت به روز گذشته در محدوده 38 هزار و 232 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ارز دیجیتال، نرخ بیت کوین در ساعت‌های اخیر هم کاهش پیدا کرده و به پایین‌ترین قیمت یک هفته گذشته رسیده است. با توجه به شرایط و علائم موجود، احتمال دارد نرخ بیت کوین مرز 36 هزار دلاری را تجربه کند و اصلاح قیمتی آن در نرخ ذکر شده متوقف شود. این رمزارز معروف در سه روز گذشته نزدیک 12 درصد کاهش ارزش را تجربه کرده است. اکنون همین ارز دیجیتال سطح 38 هزار دلاری را آزمایش می‌کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قبلا هولگر ژاپیتز، تحلیلگر بازار رمزارزها، درباره کاهش ارزش بیت کوین هشدار داده بود. ژاپیتز اعلام کرده بود که وقوع جنگ باعث ایجاد رکود و تورم به صورت همزمان خواهد شد و این موضوع شوک بزرگی را به بازار رمزارزها وارد می‌کند.

برخی تحلیلگران به قیمت بیت کوین خوش بین هستند!

در حال حاضر ترس و نگرانی در بازار بیت کوین به چشم می‌خورد و با توجه به این موضوع بعید است که نرخ آن در آینده نزدیک صعودی شود.

با این حال هنوز تحلیلگرانی هستند که به 100 هزار دلاری شدن بیت کوین در کوتاه مدت اعتقاد دارند. این گروه حتی معتقدند که طی بلندمدت نرخ بیت کوین 500 هزار دلاری خواهد شد. با این حال این تحلیلگران یادآور می‌شوند نرخ بیت کوین مانند هر بازاری دچار اصلاح و نوسانات قیمتی هم می‌شود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز