صعود آنی و چند هزار دلاری بیت کوین با یک اشتباه!

قیمت بیت کوین که بعد از ظهر روز گذشته در محدوده 39 هزار دلاری بود، یکباره رشد قابل توجهی را تجربه کرد و به مرز 42 هزار دلاری رسید. نرخ این رمزارز معروف نسبت به قیمت نهایی روز گذشته، 3 هزار و 684 دلار افزایش داشته است. بیانیه جدید جو بایدن، رئیس جمهور وقت آمریکا، باعث رشد قیمتی بیت کوین شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اشتباه امروز جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا، درباره جزئیات فرمان اجرایی بایدن باعث رشد سریع نرخ معروف‌ترین ارز دیجیتال شد. براساس این اطلاعات لو رفته و منتشر شده در وبسایت خزانه داری آمریکا، رئیس جمهور این کشور به دنبال قانون گذاری ارزهای دیجیتال به نفع شهروندان آمریکایی، کاربران و کسب و کارهای فعال این حوزه است. در واقع با انتشار این بیانیه معلوم شد که قائم مقامان دولت آمریکا نسبت به ارزهای دیجیتال به خصوص بیت کوین رویکرد مثبتی دارند و در پی استفاده درست از آن‌ها هستند.

اخبار مهم را بخوانید:

آریاک سفر

اطلاعاتی درباره نرخ بیت کوین و دیگر رمزارزها

با انتشار این اطلاعات، بلافاصله بازار رمزارزها چراغ سبز دولت آمریکا را دریافت کرد و رشد 8 درصدی نرخ بیت کوین روی داد. به گزارش ارز دیجیتال، طبق فرمان اجرایی بایدن، وزارت خزانه داری موظف به همکاری با دیگر سازمان‌های دولتی خواهد بود تا یک گزارش جامع از آینده پول و سیستم‌های پرداختی ارائه دهد.

ویدیوی پربازدید امروز:

حجم کل معاملات بازار ارزهای دیجیتال در یک شبانه روز گذشته 6.4 درصد دیگر افزایش پیدا کرد و به محدوده 90.88 میلیارد دلاری رسید. نرخ اتریوم هم در روز جاری بیشتر از 7 درصد بالا رفت و در مرز 2 هزار و 706 دلاری قرار گرفت. دیگر رمزارزهای معروف بازار مثل دوج کوین، شیبا، ریپل و کاردانو هم رشد قیمتی داشتند و در محدوده سبز رنگ این بازار قرار گرفتند.

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “صعود آنی و چند هزار دلاری بیت کوین با یک اشتباه!

  1. shahram گفته:

    ارزش بازار رمز ارزهادر همین نواسانات است اگر نوسانی وجود نداشته باشدجذابیت و سودی حاصل نمیگردد مثل تمام بازیها برد و باخت در این بازی هم به میزان مهارت شخص بستگی دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز