روند قیمتی بیت کوین در مرز حساس 42 هزار دلاری مشخص می شود!

نرخ بیت کوین در کانال 40 هزار دلاری تثبیت شده اما توان صعود به مرزهای بالاتر قیمتی در این کانال را ندارد. نرخ این ارز دیجیتال معروف در روز جاری نسبت به روز گذشته، 141 دلار کم شده و به مرز 42 هزار و 747 دلاری رسیده است. نرخ بیت کوین در 24 ساعت گذشته بیشتر از 2.5 درصد رشد را به ثبت رساند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هنوز بازار رمزارزها در بلاتکلیفی به سر می‌برد و نظر دقیقی درباره روند قیمتی بیت کوین در روزهای آینده وجود ندارد. به نظر کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال، هم اکنون بازه قیمتی مشخص بیت کوین بین 38 هزار تا 42 هزار دلار است. در صورتی که شرایطی پیش بیاید که نرخ بیت کوین محدوده مقاومتی 42 هزار دلاری را بشکند، شرایط برای رشد بیشتر نرخ این رمزارز فراهم خواهد شد و احتمالا تا مرز 47 هزار دلاری پیش خواهد رفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

به 50 هزار دلاری شدن بیت کوین امیدوار باشیم؟

مایکل دون‌دوپوپ، تحلیلگر ارشد بلومبرگ هم، اولین مقاومت بیت کوین را همان محدوده 42 هزار دلاری اعلام کرده است. مقاومت بعدی بیت کوین مرز 47 هزار دلاری بوده و احتمالا این ارز دیجیتال فعلا با همین محدوده درگیر باشد. طبق گفته کارشناسان و صاحبنظران در حوزه رمزارزها، به نظر نرخ بیت کوین تا مدتی در همین کانال 40 هزار دلاری نوسان دارد.

اگر انباشت اتفاق بیفتاد، احتمال صعود نرخ بیت کوین به مرز 50 هزار دلاری بالا خواهد رفت. در حال حاضر هم برخی از منتقدان و طرفداران بیت کوین پیش بینی‌های زیادی درباره نرخ این رمزارز دارند. اما این پیش بینی‌ها تا زمانی که نمودار بیت کوین سیگنال قوی کاهشی یا افزایشی صادر نکند، اتفاق نخواهد افتاد. تا زمانی که این اتفاق رخ دهد، نوسان در بازار ارزهای دیجیتال حاکمفرما است.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز