کاهش مجدد قیمت بیت کوین ؛ تحلیلگران به آینده خوش‌بینند

لست سکند

قیمت بیت کوین در روز جاری کاهشی شد. نرخ این ارز دیجیتال معروف با افت 465 دلاری نسبت به روز گذشته، در محدوده 47 هزار و 286 دلاری قرار دارد. با این حال برخی تحلیلگران به آینده قیمتی این رمزارز خوش بین هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت بیت کوین در اواخر ژانویه سقوط سنگینی داشت و به کمتر از مرز 32 هزار دلاری رسید. سپس این ارز دیجیتال در روزهای پایانی فوریه، مرز 32 هزار دلاری را مجددا مورد آزمایش قرار داد و اکنون هم نرخ آن در کانال 47 هزار دلاری است. خارج شدن بیت کوین از تنگنای قیمتی و قرار گرفتن در کانال 40 هزار دلاری، باعث امیدواری برخی از تحلیلگران نسبت آینده قیمتی این ارز دیجیتال شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با این حال تحلیلگران به سرمایه گذاران گوشزد می‌کنند که با توجه به روند صعودی قابل توجه بیت کوین در روزهای اخیر، امکان کاهش نرخ آن برای مدت کوتاهی وجود دارد. به گزارش ارز دیجیتال، کارشناسان معتقدند که حتی ممکن است قیمت بیت کوین بیشتر از کاهش قیمت‌ها در بازار جهانی سهام، دچار نزول شود.

قیمت بیت کوین به مرز 50 هزار دلاری خواهد رسید؟

با این حال داده‌های مربوط به قیمت خرید آدرس‌های فعال در شبکه بیت کوین نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال شانس صعود قیمتی بیشتری را هم دارد. برخی از فعالان بازار رمزارزها معتقدند که امکان 50 هزار دلاری شدن نرخ بیت کوین موجود است. گذشته از بیت کوین، بررسی شبکه اتریوم هم بیانگر این است که احتمالا قیمت این ارز دیجیتال صعودی خواهد شد.

به نظر فعالان بازار رمزارزها، نوسانات در بازارهای مختلف کاهش پیدا کرده که نشانه‌ای برای کاهش ترس و اضطراب معامله گران است. این مسئله می‌تواند به نفع دارایی‌های پرریسکی مانند ارزهای دیجیتال باشد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز