جابجایی جزئی بیت کوین در کانال 46 هزار دلاری

قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 4 دلار کم شد و به مرز 46 هزار و 180 دلاری رسید. در حالی که نرخ این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته کاهش داشته، برخی تحلیلگران از 50 هزار دلاری شدن قیمت این رمزارز سخن گفته‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ این رمزارز هفته گذشته به کانال 48 هزار دلاری هم رسید، اما از هفته گذشته تاکنون باز هم کاهش قیمت داشته و اکنون در کانال 46 هزار دلاری به ثبات نسبی رسیده است. با این حال، مایکل ون دپوپ، یکی از تحلیلگران وبسایت کوین تلگراف، از احتمال بازگشت بیت کوین به محدوده 50 هزار دلاری حرف زده که این پیش بینی با توجه به بازگشت قیمتی اخیر این ارز دیجیتال و حفظ حمایت جدید امکان دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

اما برخی از تحلیلگران هم معتقدند که قیمت این رمزارز مانند دو ماه گذشته، در شروع ماه آوریل با کاهش همراه خواهد شد. این افراد به اطلاعات حجم معاملات بیت کوین در صرافی‌های مطرح توجه دارند و بیان کرده‌اند که حجم معاملات این رمزارز معروف در حال حاضر نسبت به هفته ابتدایی و همچنین پایان ماه مارس، اسفندماه، کمتر است.

پیش بینی قیمت بیت کوین در اردیبهشت ماه

اطلاعات به دست آمده از قراردادهای اختیار فروش به اختیار خرید بیانگر این است که احساسات معامله گران بازارهای اختیار معامله چندان روند نزولی ندارد. اطلاعات این شاخص نشان دهنده این است که احساسات معامله گران در دو هفته گذشته تقریبا روند باثباتی داشته و این امر می‌تواند مقدمه‌ای بر افزایش میزان نوسانات روزهای آینده قیمت بیت کوین باشد.

براساس اطلاعات مربوط به داده‌های بازار مشتقه، 55 درصد معامله گران بر این باورند که قیمت این ارز دیجیتال در اردیبهشت ماه بالای محدوده 44 هزار دلاری خواهد بود و نرخ این رمزارز معروف پایین این مرز قرار نخواهد گرفت.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز