قیمت بیت کوین 16 فروردین / منتظر جهش قیمتی بزرگ باشید!

هنوز نرخ بیت کوین در کانال 46 هزار دلاری قرار دارد که برخی تحلیلگران مدعی جهش چشمگیر این رمزارز در آینده نزدیک شده‌اند. در حال حاضر قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته، 734 دلار بالا رفته و به مرز 46 هزار و 650 دلاری رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ارز دیجیتال، برخی تحلیلگران معتقدند که نرخ بیت کوین در آستانه یک جهش دیگر قرار دارد. به اعتقاد بسیاری از کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، هم اکنون بیت کوین تلاش می‌کند تا مقاومت قیمتی‌های قبل خود را به سطوح حمایتی جدیدی تبدیل کند. بررسی داده‌های مربوط به شبکه بیت کوین هم بیان می‌کند که حجم خرید نهنگ‌ها و سرمایه گذاران کوچک در هفته‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته و میزان حمایت سرمایه گذاران خرد از این بازار افزایش پیدا کرده است. این عامل زمینه‌ای برای افزایش نرخ بیت کوین محسوب می‌شود. علاوه بر خریداران خرد، هم اکنون نهنگ‌های بزرگ بازار هم نگاه ویژه‌ای به بیت کوین دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به گزارش شرکت تحلیلی گلسنود، به نظر نهنگ‌های بزرگ بازار در دو هفته گذشته مجددا به انباشت بیت کوین روی آورده‌اند و دوباره این رمزارز را به عنوان وثیقه‌ای بدون نقص قلمداد می‌کنند. در واقع می‌توان گفت که مجددا دیدگاه فعالان بازار رمزارزها درباره بیت کوین و نقش آن در آینده تغییر کرده و جریان مثبتی در این بخش شکل گرفته است.

شکل گیری احساسات مثبت و رشد قیمت بیت کوین

کوین دسک گزارش داده که ورود پول به بازار ارزهای دیجیتال همچنان ادامه دارد و تقریبا تمام سرمایه گذاری‌های جدید این حوزه هم به صندوق‌های اروپایی مربوط می‌شود. براساس این گزارش، بیت کوین در بین دیگر ارزهای دیجیتال، بیشترین میزان ورودی سرمایه را داشته است. این موضوع به نوعی شکل گیری احساسات مثبت در بازار را نشان می‌دهد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز