شتاب سرسام آور صفر تا صد پژو 206 اصل در خیابان های فرانسه (ویدیو)

لست سکند

پژو 206 یک خودرو سوپرمینی است که شرکت فرانسوی پژو آن را طراحی و تولید و در سال 1998 جایگزین پژو 205 کرده است. این خودرو پرطرفدار، پرفروشترین محصول کمپانی پژو قلمداد می‌شود و تا سال 2012 بیش از 8 میلیون دستگاه از آن به فروش رفته بود. در ادامه ویدیویی تماشا می‌کنید که شتابگیری یک دستگاه پژو 206 ساخت فرانسه را نمایش می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، ساخت پژو 206 تا سال 2021 در شرکت ایرانی ایران خودرو ادامه داشته است و به این ترتیب این خودرو به عنوان سیزدهمین خودرویی که تنها در یک نسل عمری بسیار طولانی داشته انتخاب شده است.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروپژو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

17 دیدگاه برای “شتاب سرسام آور صفر تا صد پژو 206 اصل در خیابان های فرانسه (ویدیو)

  1. کیارش گفته:

    ۲۰۶ واقعا اعجاز صنعت خودروی جهان است هم بجهت طراحی ظاهر و هم بجهت تکنولوژی ساخت،،،واقعا زیبا و خواستنی است

    • امیر گفته:

      نه اون زمانیه که دور موتور میرسه
      هفت هزار که میزان گردش آب
      خیلی میره بالا و خودکار الارم
      جوش آوردن میده

  2. امیر دانا گفته:

    واقعا متاسفام برا اونایی که هیچی حالیشون نیست به اون میگن آمپر دوم دما یا ماشین جوش اومده💔🙂

  3. هادی گفته:

    این مدل با این تیپ پشت آمپر را یکیشو من دیدم اون موقع هنوز ۱۶۰۰ با ۱۶ سوپاپ به بازار نیومده بود یا اگر هم بود خیلی کم بود. اون آقایی که داشت یکی از بچه های ارمنی تهران بود. اونم شتاب خوبی داشت. اینم که دیدم شتاب خوبی داره ولی خیلی هم سرسام آور نیست ۷/8 ثانیه.

  4. من گفته:

    داداش جان اون آمپر آب نیست اون آمپر روغنه دمای روغن و نشون میده وقتی تا ته میچسپه به این خاطره که وحشتناک به موتور داره فشارمیاره جوری که دور موتور میچسپه وچراغ stop روشن میشه واینکه فرمودن 206اصلی نه ازاینا که ایرانخودرو میده خورد مردم

  5. فرحان گفته:

    عزیز جان اول ویدیو نوشته موتور 16v بعد میای میگی این ماشین تقویت شده -_- برادر معلومه تقویت شده ماشین رو دور هفت هزار تو چند ثانیه بمونه موتور میاد پایین

  6. mehrdad گفته:

    عزیزانی که اعلام نظر فرمودند .۲۰۶ در اصل یه ماشین ریس ومسابقه هست وبله موتورش هم ریسه ،همان که رو بدنه ماشین RC روهم چسبونده ویه ماشین دودره (کوپه) وبا موتور قوی باتنفس طبیعی۲۰۰۰ وشانزده سوپاپ وگیربکس قوی .که دراول برای مسابقات استفاده میشد وبعد بجهت استقبال زیاد عموم خودرو خیابانیشد ووقتی که به ایران اومد هزار ویک بلا سرش اوردند که الان در خدمت ماهست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز